اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم:

استاندارد داخلی برای محصولات تدوین کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری قم‌ گفت: برای موفقیت در کارها باید یک استاندارد داخلی برای محصولات خود ایجاد کنیم.

استاندارد داخلی برای محصولات تدوین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ عبدالسعید حقیقی مقدم امروز در مراسم رونمایی از نخستین برند جمعی کشور با عنوان «پیکما» بیان کرد: آنچه که امروز صاحب‌نظران در عرصه خوشه‌ها در دنیا مطرح می‌کنند در ‌آموزه‌های دینی ما مطرح شده است.

وی با بیان اینکه ما در مسائلی که خداوند بیان کرده دقت لازم را نداریم،‌ اضافه کرد: وقتی افرادی اقدام به انجام کاری در غرب می‌کنند و آن را به سرانجام می‌رسانند ‌ما بررسی کرده و متوجه می‌شویم که این موضوع در آموزه‌های دینی ما مطرح شده ولی ما آن را نفهمیده بودیم.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم‌ ادامه داد: ما به کرات در آموزه‌های دینی‌ مسائلی داریم که راه‌های به کمال رساندن زندگی بشر را مطرح کرده است.

حقیقی مقدم افزود: تولید استانداردی که هرگونه تخلف از این استاندارد ‌حکم مرگ را برای آن محصول به ارمغان می‌آورد‌ در قرآن آمده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سرمایه‌داری استانداری قم با اشاره به تبیین مبانی علمی در دین بیان کرد: به طور مثال اگر در میان زنبورهای عسل یک زنبور تخلف کند و مسمومیت را با خود به همراه آورد ‌اجازه ورود به کندو را پیدا نخواهد کرد.

حقیقی مقدم با اشاره به نام‌گذاری برند پیکما بیان کرد: نخستین نیاز برای تقویت این برند، این است که ما یک استاندارد‌سازی درونی داشته باشیم و بر روی این استاندارد تأکید کنیم.

وی ادامه داد: ما باید بسیار هزینه کنیم که بتوانیم برای به‌ دست آوردن بازار،‌ یک محصول را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر در بازارهای جهانی عرضه کنیم و باید از این دستاورد خود حفاظت کنیم.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول