اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی صنعت مبارکه:

مبارکه نیاز به یک مدیر دلسوز و متولی ورزشی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی وحدت صنعت و کشاورزی مبارکه گفت: مبارکه نیاز به یک مدیر دلسوز و متولی آگاه در زمینه ورزش دارد و تا وقتی که این امر محقق نشود ورزش این شهرستان موفق نخواهد بود.

مبارکه نیاز به یک مدیر دلسوز و متولی ورزشی دارد

رسول کرمی در بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همواره خبرگزاری فارس در صدر قرار گرفته است و من نیز در مراجعه به خبرگزاری‌ها بیشتر اخبار این خبرگزاری را دنبال می‌کنم.

وی افزود: فصل گذشته ورزشی را خوب آغاز کردیم، اما با رفتن در حاشیه‌های مختلف در روحیه تیم خدشه‌ای وارد شد و مشکلات مالی نیز به ما این اجازه را نداد که در فصل گذشته خوب جواب بگیرم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی وحدت صنعت و کشاورزی شهرستان مبارکه گفت: مشکلات مالی در تیم سبب ضعف روحیه بازیکنان و کادر فنی شده بود که با مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و همکاری‌های فولادمبارکه در راستای تأمین نیاز مالی این تیم مشکلات مالی این تیم کمی رفع شده است.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری‌های پایدار می‌توان مشکلات مالی تیم را رفع و به نسبت آن اشتغال‌زایی کرد که تیم صنعت توانسته تا حدودی به این امر تحقق یابد.

کرمی در جواب به این سئوال که تا کنون هزینه‌های مالی این تیم از کجا تأمین می‌شده، گفت: با کمال تأسف در شهرستان صنعتی همچون مبارکه و با وجود صنعت بزرگی همچون فولاد باید مشکلات ورزشی از بین برود، اما به دلیل نداشتن متولی لازم در عرصه ورزشی، ورزش شهرستان دچار مشکلات زیادی شده است.

وی در مورد هزینه‌های موجود در باشگاه افزود: هزینه‌های موجود در طول یک فصل حدود 250 میلیون تومان است که این مبلغ 20 درصد قرارداد یکی از بازیکنان متوسط تیم سپاهان است.

مدیرعامل باشگاه فوتبال ساحلی وحدت صنعت و کشاورزی شهرستان مبارکه ادامه داد: ورزش شهرستان مبارکه دو سال است که مرده است و باید به این یک نواختی پایان داد.

وی افزود: این تیم تنها تیمی است که در سطح کشور به عنوان نماینده ورزش شهرستان مبارکه شرکت کرده و باید مسئولان توجه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند و این مشکلات برطرف شود.

کرمی یادآور شد: با کمال تأسف بعضی از جراید در شهرستان مبارکه با ایجاد شایعه‌های دروغ و کذب و دامن زدن به مشکلات ساده و پوچی در راستای تشویش اذهان عموم اقدام می‌کنند که کار بسیار ناپسندی است.

وی افزود: با توجه به مسائل پیش آمده سعی می‌کنیم که تیم ما در فصل آینده در راستای قهرمانی قدم بردارد و قول می‌دهیم که این تیم در فصل بعد قهرمان شود.

انتهای پیام/63013/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول