اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20:

احداث مجهزترین بوستان شهری در ری به نام مادر / ری صاحب پیست‌های ورزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از احداث مجهزترین بوستان شهری در ورودی این منطقه خبر داد و گفت: شهرری صاحب پیست‌های ورزشی می‌شود.

احداث مجهزترین بوستان شهری در ری به نام مادر / ری صاحب پیست‌های ورزشی می‌شود

سعید شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به پیشرفت 85 درصدی بوستان مادر اظهار داشت: به منظور توسعه فضای سبز شهری و زیباسازی منظر عمومی محورها و مبادی ورودی منطقه این بوستان شهری با مساحت پنج هکتار واقع در بلوار شهید دستواره در حال احداث است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به اهمیت توسعه امکانات تفریحی ورزشی این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین نقطه شهر تهران اشاره کرد و افزود:‌ برای نخستین بار پیست‌های ورزشی همچون دوچرخه سواری، ‌کارتینگ و پیاده‌روی در این بوستان در نظر گرفته شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به استفاده از 11 برج نوری هشت شعله برای تأمین سیستم روشنایی بوستان مادر اشاره کرد و اظهار داشت: 32 هزار مترمربع فضای سبز، هفت  باب آلاچیق، 12 چشمه سرویس بهداشتی که دو مورد آن ویژه معلولان است، آبنمای یک هزار و 300 مترمربعی و پارکینگی با ظرفیت 50 خودرو از جمله امکانات این بوستان شهری است.

وی ادامه داد:‌ تاکنون 12 هزار متر طول آبرسانی و 2200 مترمکعب خاکریزی در این محل انجام شده است.

گفتنی است بوستان مادر از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بلوار دستواره، از جنوب به مترو جوانمرد قصاب و از غرب به حریم ریل قطار شهری مترو جوانمرد قصاب محدود می‌شود و فضای تفرجگاهی مناسبی را در ورودی منطقه 20 ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2462/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول