اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان آمل:

مازندران در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌آوری دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان آمل گفت: مازندران در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌آوری دارد.

مازندران در بیشتر رشته‌های ورزشی مدال‌آوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمود نائیج عصر امروز در آئین معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار داشت: تعامل و همکاری مهم‌ترین راه پیشرفت در عرصه‌های ورزشی است.

وی افزود: باید با همکاری همه عوامل در عرصه ورزش بتوانیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و از فرصت‌های ایجاد شده بهترین استفاده را ببریم.

نائیج با اشاره به اینکه راه پیشرفت ورزش تعامل و همکاری بین ورزشکاران و مسئولان است، تصریح کرد: در مدت 27 سال از فعالیتم در عرصه ورزش توانستم تجربیات زیادی را کسب کنم و امیدوارم با استفاده از این تجربیات در پیشبرد اهداف عالی نظام مفید و مؤثر بوده و در راه خدمت‌گزاری به مردم کارنامه خوبی دریافت کنیم.

رئیس هیئت کشتی آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه ورزشکاران زیادی در این شهرستان فعالیت دارند که در رشته‌های مختلف مشغول تلاش و مدال‌آوری هستند، گفت: در مدت دو سال فعالیتم در رشته کشتی در بخش فرنگی و آزاد توانستیم به مدال‌های متعدد کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک 2012 لندن در وزن 96 کیلوگرم دست پیدا کنیم.

قدرت‌الله نهاوندیان یادآور شد: دیدگاه در ورزش مازندران باید فرا استانی باشد زیرا مساحت ورزش مازندران بسیار گسترده است.

رئیس هیئت هندبال آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه باید فضای ورزشی به طور مساوی بین هیئت‌های مختلف ورزشی تقسیم‌بندی شود، اذعان داشت: نباید به دو یا چند هیئت ورزشی بیش از بقیه هیئت‌ها توجه شده و اعتبارات لازم بین آنها تقسیم شود.

حسن علم‌باز خواستار تقسیم عادلانه اعتبارات و بودجه‌های ورزشی در آمل شد.

به گزارش فارس، پس از معارفه احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نخستین تغییر در این اداره کل انتصاب هاشم جمشیدپناه به عنوان معاون توسعه امور ورزشی این اداره کل بود.

در زمان ریاست جمشیدپناه در اداره ورزش و جوانان آمل، محمود نائیج به مدت 63 ماه معاون او بوده است.

البته نائیج در سال 1365 به استخدام سازمان تربیت بدنی درآمد، چهار سال کارشناس امور تربیت بدنی کشور بوده و ریاست تربیت بدنی شهرهای سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد و بخش لاریجان این شهرستان را بر عهده داشت.

وی در مقطعی رئیس اداره ورزش‌های همگانی اداره کل تربیت بدنی مازندران بوده و هم‌اکنون به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل معارفه شد.

انتهای پیام/86012/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول