اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

اجرای 42 برنامه ورزشی برای صد هزار قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: حوزه ورزش این سازمان در نیمه نخست سال‌جاری نسبت به برگزاری 42 برنامه و مسابقه ورزشی برای بیش از 100 هزار نفر از شهروندان قزوینی تلاش کرده است.

اجرای 42 برنامه ورزشی برای صد هزار قزوینی

سیدعلی فخار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر اینکه ارتقای روحیه نشاط شهروندان و مهم‌تر از آن سلامتی جسمی آنان از مهم‌ترین اهداف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است، یادآور شد: در همین راستا برنامه‌های مهمی با تلاش حوزه ورزش و یا به صورت مشارکتی در شهر به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: از بین همه برنامه‌های به اجرا درآمده در نیمه نخست سال‌جاری 20 برنامه تنها با تلاش حوزه ورزش سازمان فرهنگی به اجرا درآمده و 22 برنامه دیگر با مشارکت استانداری، آموزش و پرورش، سازمان‌های ترافیک و آتش‌نشانی شهرداری قزوین، هیئت ورزش‌های همگانی و اتومبیل‌رانی، مجموعه ورزشی سپهر و دیگر دستگاه‌ها و مراکز به انجام رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضمن اجرای برنامه‌های شش ماه اول سال، بیش از 26 هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند که در این راستا فقط همایش پیاده‌روی خانواده که همزمان با 10 شهریور ماه در قزوین با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی به انجام رسید عده کثیری از شهروندان و به ویژه هم‌استانی‌ها حضور داشتند.

فخار ادامه داد: در کنار این برنامه‌ها، چهار برنامه آموزشی از سوی حوزه ورزش سازمان شامل آموزش ژیمناستیک، والیبال، شنا و اسکیت برای علاقه‌مندان برگزار شد که 950 نفر مخاطب داشت.

فخار با اشاره به برنامه‌های شاخص ورزشی به اجرا درآمده در فصل بهار و تابستان افزود: در این مقطع و همزمان با 10 شهریور ماه و جشنواره روز قزوین همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با شرکت گسترده شهروندان برگزار شد.

وی ادامه داد: از بین همه برنامه‌های اجرا شده، هشت برنامه برای کارکنان شهرداری قزوین با استقبال حدود 900 نفر برگزار شد و همچنین 15 برنامه ویژه بانوان نیز اجرا شد.

فخار افزود : در نیمه اول سال‌جاری در بخش برنامه‌های اجرا شده برای مردان، افزون بر سه هزار نفر از این خدمات برخوردار شدند.

وی در پایان گفت: بیش از یک‌هزار نفر از شهروندان قزوینی در 17 برنامه همگانی اجرا شده شرکت داشتند.

انتهای پیام/2667/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول