اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

احداث 26 هزار مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 26 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی در دست احداث است.

احداث 26 هزار مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان نقده، اظهار داشت: تمام مساکن مهر استان تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به تعداد مساکن مهر در دست اجرا در استان، تصریح کرد: در حال حاضر 26 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی در دست احداث هستند.

محبت‌خواه با بیان اینکه در این راستا از تعاون تعاونی‌ها کمک گرفته شده است، افزود: برخی از تعاونی‌ها کم کار هستند که با این تعاونی‌ها به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه از ماه‌های گذشته عملکرد تعاونی‌ها را در حال پیگیری هستیم، اعلام کرد: کم‌کاری تعاونی‌ها قابل قبول نیست چرا که دولت تمام امکانات مورد نیاز تعاونی‌ها را تأمین می‌کند و دیگر جایی برای کم‌کاری تعاونی‌ها باقی نمی‌ماند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مجریان این طرح بزرگ ملی باید همت مضاعفی داشته باشند و هیچ بهانه‌ای از تعاونی‌های کم کار پذیرفته نیست.

محبت‌خواه با اشاره به مثبت بودن روند احداث مساکن مهر در برخی از شهرهای استان، اعلام کرد: موانع موجود برای کند بودن پروژه‌های مسکن مهر در تمام شهرها مورد بررسی و این موانع رفع شده‌اند.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول