اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزشیابی عملکرد سالانه

تعاون روستایی خوزستان در کشور اول شد

خبرگزاری فارس: مدیریت تعاون روستایی خوزستان در ارزشیابی شاخص‌های عملکرد سال 1390 موفق به کسب مقام اول در بین سازمان‌های تعاون روستایی استان‌ها شد.

تعاون روستایی خوزستان در کشور اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طی سال‌های گذشته اتحادیه تعاونی روستایی استان خوزستان به عنوان تشکل تعاونی نمونه کشوری و روابط عمومی این سازمان موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شده است. 

مدیر تعاون روستایی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ارزشیابی‌های انجام شده بر اساس شاخص‌های استاندارد در زمینه‌های بازرگانی و خرید محصولات کشاورزی، خدمات فنی، آموزش تشکل‌های تعاونی، ساماندهی تعاونی‌ها و ... است.

هرمز خواجوی با بیان اینکه وظیفه اصلی مدیریت تعاون روستایی استان حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی روستایی و تشکل‌های بخش کشاورزی است، گفت: هم اکنون بیش از 280 اتحادیه و شرکت تعاونی روستایی، زنان، کشاورزی، تولید، سهامی زراعی و نظام‌های صنفی با 300 هزار نفر عضو در خوزستان فعال هستند.

وی در ادامه توضیح داد: عمده فعالیت‌های این تشکل‌ها خرید و فروش محصولات کشاورزی، توزیع نهاده‌های کشاورزی و ارزاق و کالاهای اساسی، توزیع مواد سوختی، آموزش اعضای تعاونی ها، اعطای تسهیلات به اعضاء است.

 مدیر تعاون روستایی خوزستان اظهارداشت: همچنین تولید و فرآوری انواع بذر، راه‌اندازی کارخانجات و صنایع جانبی نیز از دیگر فعالیت‌های این تشکل‌ها محسوب می‌شود.

خواجوی یادآور شد: تشکل‌های تعاون روستایی نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد روستاییان و ایجاد اشتغال دارند که وظیفه اساسی این تشکل‌ها خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان است.

به گزارش فارس، تعاون روستایی خوزستان طی سه سال متوالی در خصوص خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول