اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 20 سال سکون

ورزش کارگری کاشان احیاء می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش کارگری شهرستان کاشان از آغاز فعالیت‌های ورزش کارگری در این شهرستان پس از 20 سال سکون خبر داد.

ورزش کارگری کاشان احیاء می‌شود

 شفیع دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری کاشان، ورزش کارگری این شهرستان بعد از 20 سال سکوت و سکون بار دیگر احیاء می‌شود.

وی افزود: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری کاشان با عنوان «جام ولایت» با حضور هشت تیم کارگری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، ایران گلاب، بهسرام، بوذرجمهر، سایپا کاشان، فولاد امیرکبیر، هامون نایژه و دنیای گلانول آغاز شده است.

به گفته وی این رقابت‌ها در یک گروه و به صورت دوره‌ای با همکاری کمیته داوران هیئت فوتبال و در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

مسئول ورزش کارگری کاشان با اشاره به بیش از یک‌هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک در شهرستان کاشان از استقبال نکردن شایسته کارخانجات این شهرستان از رقابت‌های فوتسال کارگری ابراز تأسف کرد و گفت: انتظار می‌رود تأسیس فدراسیون ملی ورزش‌های کارگری کشور و همچنین آغاز فعالیت مجدد ورزش کارگری کاشان، کارخانجات این شهرستان نیز از مسابقات ورزشی کارگری استقبال خوبی داشته باشند.

دلیریان هدف از برگزاری مسابقات کارگری در شهرستان کاشان را فراهم آوردن زمینه‌های لازم به منظور تأمین نیازهای ورزشی کارگران، پیشکسوتان، مربیان و داوران، ایجاد زمینه‌های مناسب برای کشف، رشد و پرورش استعدادهای ورزشی کارگران و دست‌اندرکاران حوزه تولید و توسعه و همگانی کردن ورزش در میان اقشار مختلف جامعه کارگری در راستای ارتقای سطح سلامت عمومی و افزایش بهره‌وری کارگران در واحدهای تولیدی برشمرد.

وی همچنین توسعه و تعمیم ورزش‌های همگانی به منظور بالابردن قابلیت‌های جسمانی و ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش کارگران بر اساس اصول و شیوه‌های علمی ورزش آماتوری، ترغیب و تشویق کارگران و اقشار مختلف جامعه کارگری به منظور مشارکت آنان در فعالیت‌های منظم، اصولی و قانونمند ورزشی، توسعه و ترویج رشته‌های مجاز ورزشی کارگری در واحدهای تولیدی و احیاء و اشاعه خصلت‌های جوانمردی و فرهنگ اسلامی در میان جامعه کارگری را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کارگری اعلام کرد.

انتهای پیام/2406/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول