اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

مسئولان ابرکوه به ورزش بها نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه از عدم حضور مسئولان ابرکوه در اماکن ورزشی و تشویق جوانان انتقاد کرد.

مسئولان ابرکوه به ورزش بها نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، ابوالفضل قاسمی در نخستین جلسه شورای فرهنگی بخش مرکزی ابرکوه اظهار داشت: انگیزه، مهم‌ترین عامل برای کار کردن است و دیده شدن فعالیت‌ها می‌تواند انگیزه انجام کارهای بهتر را در جوانان فراهم کند.

وی با انتقاد از عدم توجه مسئولان شهرستان به ورزش وعدم حضور در اماکن ورزشی عنوان کرد: برای نخستین بار و به مدت پنج شب از اول تا پنجم محرم زورخانه‌های ابرکوه به اجرای برنامه‌های مذهبی شامل سخنرانی، روضه‌خوانی و زنجیر زنی پرداختند و با وجود آنکه 200 دعوت نامه برای حضور مسئولان ارسال شد، کسی در این مراسم حضور نیافت در حالی که حضور مسئولان عامل ایجاد انگیزه در جوانان به شمار می‌رود.

وی افزود: در مسابقات گوناگون ورزشی تنها شاهد حضور امام جمعه شهرستان بوده‌ایم که جای تشکر دارد و ایشان با اقدام خود حمایت عملی از جوانان را بروز داده‌اند.

قاسمی ادامه داد: این گونه نمی‌توان فرهنگ سازی کرد و کار صرف اداری پاسخگوی نیاز جوانان نیست و باید از خود به عنوان مسئولان شهرستان سئوال کنیم که با وجود اینکه همیشه نام جوان را بر زبان می‌آوریم، تاکنون چند جلسه برای رفع مشکلات و توجه به نیازهای آنها در شهرستان تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروزه شاهد راه یافتن ماهواره به خانه‌های روستایی هستیم به علت آن است که نتوانسته‌ایم انرژی جوانان را با فراهم آوردن امکانات لازم و از جمله ورزش تخلیه کنیم.

قاسمی گفت: متأسفانه قدرناشناسی در مورد ورزش هم دیده می‌شود و هیچکس برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان را که با وجود تمام مشکلات به اجرا درمی‌آید، نمی‌بیند و تفاوتی بین کار کردن و کار نکردن وجود ندارد.

وی گفت: بهترین مردم را در روستاها داریم و دلیل آن وجود کمترین بزه‌کاری در این محل‌هاست و جا دارد با برنامه‌ریزی اصولی به اجرای برنامه‌های فرهنگی همت گذاشت و اداره ورزش و جوانان ابرکوه نیز با وجود تیم‌های ورزشی خوبی که در روستاها شکل گرفته است به بهترین وجه آماده همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام/90005/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول