اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

مربیان ورزش مدارس جیرفت تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از مربیان ورزش مدارس دخترانه شهرستان جیرفت پیش از ظهر امروز برگزار شد.

مربیان ورزش مدارس جیرفت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مربیان ورزش مدارس این شهرستان اظهار داشت: دانش‌آموزان در مدارس، معلم ورزش خود را بیشتر از سایر معلمان دوست دارند.

وی با بیان اینکه این آیین با هدف تقدیر از همکاران حوزه ورزش و سلامت مدارس دخترانه ترتیب داده شده است، عنوان کرد: دانش‌آموزان از مربیان ورزش خود الگوبرداری می‌کنند، لذا باید مراقب باشیم ایده‌های خوب به آینده‌سازان جامعه ارائه شود.

سالاری خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات فرهنگی که در آینده گریبان‌گیر فرزندان ما در دانشگاه‌ها می‌شود، ریشه آن در مدارس است که اگر آنها در برابر این حوادث واکسینه شوند هرگز با چالش و خطر مواجه نمی‌شوند.

به گزارش فارس، در این آیین تعدادی از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی به اجرای حرکات نمایشی طناورز و ژیمناستیک پرداختند و در پایان با اهدای جوایزی نفیس از مربیان پرتلاش و مدیران مدارس فعال تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول