اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش توسعه به شهر سرد جانی دوباره می‏دهد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فیروزکوه برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان فیروزکوه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‏شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فیروزکوه برپا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در شرق استان تهران در حاشیه نشستی در همین زمینه اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان فیروزکوه با حضور ده‏ها کارشناس از بخش‏های دولتی و دانشگاهی از شهرستان فیروزکوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و به مدت سه روز برگزار می‏شود.

علی مهدی‏زاده‏اشرفی بیان کرد: این نمایشگاه از روز سه‏شنبه هفته جاری افتتاح می‏شود و به نمایش دستاوردهای پژوهشی شهرستان فیروزکوه در بخش‏های مختلف می‏پردازد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه سه روزه، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و تیم‏های رباتیک این دانشگاه نیز حضوری فعال خواهند داشت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: امسال با هماهنگی صورت گرفته، ضمن حضور اداراتی همچون آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فیروزکوه، بخش‏های غیردانشگاهی و صنعتی نیز حضوری فعال و چشمگیر در این نمایشگاه خواهند داشت.

مهدی‏زاده‏اشرفی بیان داشت: بیش از 10 بخش پژوهشی خصوصی و صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود می‏پردازند و این اتفاق در سطح شهرستان فیروزکوه کم‏نظر است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، بازدید از این نمایشگاه را برای عموم پژوهشگران و پژوهش‏دوستان آزاد اعلام و تاکید کرد: باید برای آشنایی نسل جوان با پژوهش و دستاوردهای پژوهشی، این نمایشگاه‏ها در فیروزکوه شکل گسترده‏تری به خود بگیرد.

انتهای پیام/25684/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول