اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه

281 کلاس درس خوی به سیستم هوشمند تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فن‌آوری اطلاعات آموزش و پژوهش خوی گفت: تا پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه 281 کلاس درس خوی به سیستم هوشمند تجهیز می‌شوند.

281 کلاس درس خوی به سیستم هوشمند تجهیز می‌شوند

محمد پیربوداقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به اهمیت علم، تحقیق و پژوهش از منظر اسلام و ائمه اطهار (ع)، اظهار داشت: از سال 79 که مقام معظم رهبری بر موضوع تولید علم و جنبش نرم افزاری تاکید ویژه‌ای داشتند گام‌های علمی مؤثری در این زمینه در خوی برداشته شده است.

وی با اشاره به ایجاد معاونت پژوهش در آموزش و پرورش گفت: مبنای امروز آموزش در وزارت آموزش و پرورش بر محوریت پژوهش قرار داده شده که وجود بیش از 200 هزار مقاله از طرف دبیران مؤید این امر است.

معاونت پژوهش و فن‌آوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش خوی با اشاره به بندی از سند تحول آموزش و پرورش، متذکر شد: 281 کلاس هوشمند در بین مدارس خوی داریم و طبق برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور، باید تمام کلاس‌های مدارس کشور به صورت هوشمند و سیستم بدون کتاب مجهز شوند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول