اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

حقیقت 9 دی بصیرت پایان‌ناپذیر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حقیقت 9 دی بصیرت پایان‌ناپذیر ملتی است که بیش از 34 سال است دشمنان و ایادی استکبار را در ناکامی و ناتوانی گذاشته است.

حقیقت 9 دی بصیرت پایان‌ناپذیر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های 9 دی در شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار داشت:‌ در 9 دی سال 88 ملت ایران در یک تجدید قوای ارزشی و الهی‌گونه کشورشان را از تهدیدها و ترفندهای ایادی کفر پالایش کرده و با حرکتی بی‌نظیر به دنیا ثابت کردند که این نظام با پشتیبانی ملت غیرتمند و تبعیت از مقام ولایت هرگز تسلیم نظام کفر و استکبار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای دشوار سال 88 همسو با جبهه کفر و استکبار عده‌ای مزدور صفت نیز در داخل سعی داشتند حقیقت انقلاب اسلامی و ارزش‌های بی‌بدیل آن را زیر سئوال ببرند، تصریح کرد: ملت ایران با قدرت و صلابتی که در دفاع از اسلام و حیثیت و آبروی ارزش‌های خلق شده در این نظام انجام داد برای همیشه به فتنه‌گران نشان داد که این انقلاب از پشتیبانی با بصیرت ملت برخوردار است.

قیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان با رمز تقلب در فتنه 88 کوشیدند تا انتخابات مردمی نظام اسلامی ما را زیر سئوال ببرند در حالی که ماهیت این افراد و ایادی کفر به خوبی نمایان شد و همه به این واقعیت پی بردند که حرکت فتنه‌انگیز سال 88 محصول اندیشه لیبرالیسم و کاپیتالیسم است.

این مسئول با اعلام اینکه حضور مردم در این صحنه تاریخی بساط فتنه‌گران را برچیده و ابهت و عظمتی واقعی به چهره مردمی نظام اسلامی بخشید، اضافه کرد: ما در حالی 9 دی امسال را گرامی می‌داریم که در این روز سرنوشت‌ساز وحدت ملی تجلی یافت و دشمن برای همیشه تودهنی بزرگی از این ملت خورد تا در کنار استکبار فتنه‌گران نیز سر جای خود بنشینند.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی سالروز تجدید میثاق امت با دولت به مانند حماسه‌ای به سترگی سایر یوم‌الله‌ها است که در آن مردم ایران برای همیشه نظام کفر را به استیصال کشیده و آنها را در حرکت و رستاخیز عظیم خود مات و مبهوت گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه به گرامیداشت باشکوه 9 دی امسال اشاره کرد و ادامه داد:‌ در این روز برنامه‌هایی را تدارک دیدیم تا ماهیت این حماسه عظیم و ابعاد آن برای عموم مردم تبیین شده تا آنها بتوانند از حقیقت ماجرا مطلع باشند.

انتهای پیام/62001/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول