اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خواستار شد

استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدا

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: همه دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت خود برای برگزاری هرچه بهتر یادواره‌ها و مراسم‌ مرتبط به شهدا و ایثارگری همکاری کنند.

استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای سرباز استان قزوین اظهار داشت: مشارکت و برنامه‌ریزی برای استمرار و تداوم فرهنگ شهادت از توفیقات الهی است و عزت و افتخار امروز ایران اسلامی نیز مرهون و مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهیدان والا مقام می‌باشد.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده است، پیروز میدان هستیم و دشمن همواره در حالتی از ترس به سر خواهد برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، برگزاری یادواره‌های شهدا را از جمله راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و در ادامه ابراز داشت: همه دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت خود برای برگزاری هرچه بهتر یادواره‌ها و مراسم‌ مرتبط به شهدا و ایثارگری همکاری کنند و با رویکرد اعتقادی در این امر مشارکت کنند.

انتهای پیام/2667/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول