اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش دهدشت

یادواره شهدای دانش‌آموز کهگیلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی باشکوه و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان محلی شهرستان کهگیلویه، یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز کهگیلویه برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز طی مراسمی باشکوه و با حضور جمع کثیری از مسئولان محلی شهرستان کهگیلویه، یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و همچنین سپاه ناحیه دهدشت انجام گرفت، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی با بیان این‌که شهدا بالاترین جایگاه و مقام را در نزد پروردگار خود دارند، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که در بزرگداشت آن عزیزان از همه توان مایه بگذاریم.

امام جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان نشان دادیم که بالاترین قدرت که ورای همه قدرت‌ها بوده قدرت ایمان است و به واسطه همین قدرت بود که رزمندگان و شهدای ما توانستند از پس رژیم بعثی تا بن دندان مسلح برآیند.

حسینی در ادامه با بیان این‌که جنگ تحمیلی ما جنگ حق علیه باطل بود، بیان کرد: اگر نبود خون‌های شهدا و زجرهای ایثارگران ما معلوم نبود چه بر سر انقلاب و آرمان ناب آن می‌آمد.

وی شهدای دانش‌آموز را بهترین الگو برای دانش‌آموزان دانست و عنوان کرد: شهدای دانش‌آموز با حضور خود در جبهه‌های جنگ نشان دادند که روحی بزرگ دارند و قدم در میادینی گذاشتند که کمتر کسی جرأت داشت در آن‌ها حضور یابد.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: امروزه وظیفه دانش‌آموزان ما پیروی از راه و آرمان‌های آن شهیدان است و باید سعی کنیم با تحصیل علم و افزودن بر تعالیم دینی خود و گام نهادن در مسیر به حق آن شهیدان به آن‌ها ادای دین کنیم.

در ادامه فریدون فاطمی‌زاده با اشاره به این‌که دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه حضور پرشوری در میادین جنگ حق علیه باطل داشتند، تصریح کرد: تقدیم بیش از 60 شهید دانش‌آموز کهگیلویه‌ای به انقلاب اسلامی نشان از عمق ارادت دانش‌آموزان و مردمان این دیار به آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیر انقلاب است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت با بیان این مطلب که باید سعی کنیم همواره قدردان و سپاسگزار شهدا باشیم، تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان ما در مقطع کنونی تحصیل علم و مجهز شدن به علوم مختلف است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز شهرستان کهگیلویه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2571/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول