اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کشتی، با قهرمانی قرچک الف از خط پایان گذشت

خبرگزاری فارس: مسابقات گرامیداشت هفته بسیج در قرچک با قهرمانی تیم قرچک الف به پایان رسید.

مسابقات کشتی، با قهرمانی قرچک الف از خط پایان گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مسابقات گرامیداشت بسیج که در سالن فدک قرچک با حضور 12 تیم در رده نوجوانان و جوانان برگزار شد با قهرمانی قرچک الف به پایان رسید.

رئیس هیئت کشتی قرچک در حاشیه مسابقات فینال این دوره از مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در این سری از مسابقات که به میزبانی قرچک در روز جمعه و نخستین روز از روزهای زمستان برگزار شد 12 تیم حضور داشتند که سه تیم از قرچک، سه تیم از شهرری و تیم‌هایی از ورامین، پاکدشت، شریف‌آباد، قیامدشت و جوادآباد حضور داشتند.

علی استیله گفت: این مسابقات از ساعت 7:30 دقیقه جمعه مورخ یکم دی ماه شروع آغاز شد که در پایان تیم‌های قرچک، ورامین و پاکدشت عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقات با حمایت اداره ورزش و جوانان قرچک و سپاه ناحیه قرچک برگزار شد که سومین دوره این مسابقات بود و امیدواریم در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت کشتی قرچک در پایان تصریح کرد: این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد و به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال و حکم قهرمانی اعطا شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول