اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ناخد‌ای کشتی فوتبال قزوین فردا انتخاب می‌شود

خبرگزاری فارس: فردا با برگزاری انتخابات مجمع هئیت فوتبال استان قزوین، رئیس جدید این هئیت برای چهار سال آینده انتخاب می‌شود.

ناخد‌ای کشتی فوتبال قزوین فردا انتخاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فردا انتخاباتی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها می‌تواند به روزهای پرتلاطم این رشته ورزشی استان سر و سامان ببخشد و حداقل آسمان طوفانی و ابری آن را آفتابی کند.

هیئت فوتبال استان قزوین که پیش از این ریأست آن در اختیار محمدصادق پورمهدی بود با گذشت قریب به سه سال و نیم از زمان نشستن وی بر کرسی این هیئت دچار مشکلات زیادی شد.

پورمهدی به دلیل آنکه در خارج از استان اشتغال داشت از سمت خود به خاطر مشغله‌های شغلی فراوان استعفا داد.

با استعفای وی سرپرستی مهم‌ترین هیئت ورزشی استان به محمد ملکی‌نژاد سپرده شد تا وی بتواند آرامش نسبی موقت را در رگ‌های این رشته ورزشی به جریان بیاندازد.

امری که باتوجه به روزهای تیره و تار فوتبال استان و عدم بازگشت تیم پیکان به قزوین برای رقابت‌های لیگ برتر در روحیه فوتبال دوستان  قزوینی تأثیر نامطلوبی بر جای گذاشته بود.

ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین در حالی که طبق گفته مسئولان اداره ورزش و جوانان استان با استفاده از آخرین امکانات روز جامعه ورزشی کشور ساخته شده بود تا مرهمی باشد برای زخم‌های فوتبال‌دوستان استان در مدت‌زمان یاد شده که بازی در آن برگزار نشد هیچ، اصلا به بهره‌برداری هم نرسید.

به هر حال انتخابات هیئت فوتبال استان قزوین فردا در حالی برگزار می‌شود که 9 نامزد برای حضور در این مجمع اعلام آمادگی کرده‌اند تا شانس خود را برای سکان هدایت فوتبال استان قزوین امتحان کنند.

سعید آگشته، مجید رضایی، مهدی تندکی، رضا طاهری، داوود سیاح، ولی محمدزمانی، محمدابراهیم شوشتری، مرتضی ململی و حسین باجیوند، 9 نامزد ریأست این هیئت ورزشی برای حضور در مجمع فردا را تشکیل می‌دهند.

فوتبال که این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه ورزشی کشور محسوب می‌شود، دیگر رنگ و بویی از بازی‌های تماشایی سال‌های دور را با خود به همراه ندارد.

از دوران طلایی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 1996 که کره جنوبی را شش‌تایی می‌کردیم و به عربستان سه گل می‌زدیم انگار صدها سال گذشته است.

بازی خاطره‌انگیز و حماسی با استرالیا که مردم کشورمان پس از صعود به جام جهانی شب را در خیابان با گل و شیرینی به صبح رساندند هنوز از یادها پاک نشده است.

یاد روزگاران خوش‌رفته به خیر، اما همه اینها را گفتیم تا به اینجا برسیم که در این خوشحالی‌ها، مردم فوتبال‌دوست استان قزوین هم نقش به‌سزایی داشتند و شایسته است که فردا با مشخص شدن رئیس هیئت فوتبال استان با یک برنامه‌ریزی مناسب فوتبال استان را به آنچه استحقاق آن را دارد، سوق بدهیم.

البته نکته‌ای که نباید آن را به این سادگی‌ها فراموش کرد، حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این مراسم است.

کفاشیان که این روزها با انتخاب شدن فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان برترین فدراسیون فوتبال آسیا حسابی انتقادات را متوجه خود می‌بیند، در حالی فردا به قزوین سفر می‌کند که پیرامون استعفای وی مسائل زیادی مطرح است، البته به این سادگی‌ها رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/77004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول