اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگری محمدیان در گفت‌وگو با فارس

کشتی سرنوشت‌سازی مقابل گاز مازندران داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کشتی آزاد شهدای ساری در آستانه دیدار تیمش مقابل گاز مازندران گفت: کشتی سرنوشت‌سازی مقابل گاز مازندران داریم.

کشتی سرنوشت‌سازی مقابل گاز مازندران داریم

عسگری محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هر دو تیم شهدا و گاز از تیم‌های خوب لیگ کشتی ایران محسوب می‌شوند که این دیدار می‌تواند برای تماشاگران جذاب باشد.

وی ادامه داد: کادر فنی و کشتی‌گیران دو تیم همشهری و با هم رفیق هستند که در این دیدار یک کشتی جوانمردانه‌ای را روی تشک برگزار می‌کنند.

سرپرست تیم شهدای ساری خاطر نشان کرد: برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید مقابل حریف پیروز شویم تا با توجه به دیگر مسابقات شانس صعود داشته باشیم.

محمدیان تصریح کرد: تیم گاز از تیم‌های قدیمی لیگ کشتی ایران بود که در فصل جاری بنا به دلایل مختلف، کشتی‌گیران و کادر فنی این تیم بدشانس بودند.

وی عنوان کرد: درست است که کشتی‌گیران تیم گاز امسال خوب کار نکردند و بردی را بدست نیاورند، اما کشتی‌گیران تیم ما هیچ وقت حریف را دست کم نمی‌گیرند‌.

سرپرست شهدای ساری در ادامه اذعان داشت: کشتی‌گیران ما به خوبی می‌دانند که برای صعود باید با اختلاف مقابل حریف پیروز شوند.

محمدیان درباره کشتی نگرفتن تیمش مقابل داماش صدرا بابل گفت: در این مسابقه مقابل حریف روی تشک حاضر شدیم و با توجه به افزایش وزن باسکول تیم حریف سه‌ کشتی‌گیر ما اضافه وزن داشتند.

وی بیان داشت: برای بررسی این مسئله و اضافه وزن داشتن کشتی‌گیران تیم ما به فدراسیون اعتراض کردیم تا این مسئله بیشتر بررسی و تحقیق شود.

محمدیان از حمایت مالی بانک آینده در این تیم خبر داد و یادآور شد: با مسئولان بانک آینده به توافق رسیدیم تا بخشی از حمایت‌های مالی تیم شهدای ساری را قبول کنند.

سرپرست تیم کشتی شهدای ساری در پایان اذعان داشت: برای نخستین‌بار در لیگ با کشتی‌گیران جوان حضور پیدا کردیم که به طور شایسته از همه کشتی‌گیران جوان تیم رضایت کامل دارم.

به گزارش فارس، دو تیم شهدای ساری و گاز مازندران از هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 17:30 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با هم مسابقه می‌دهند.

در حال حاضر تیم شهدای ساری دو پیروزی و دو شکست را تجربه کرده، اما کشتی‌گیران گاز مازندران هنوز طعم برد را نچشیده و چهار شکست را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/86005/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول