اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسکری محمدیان:

کشتی‌گیرانم در دیدار با حریف مازندرانی به غرور خود باختند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کشتی آزاد شهدای ساری پس از باخت تیمش مقابل گاز مازندران گفت: کشتی‌گیرانم در دیدار مقابل حریف مازندرانی، به غرور خود باختند.

کشتی‌گیرانم در دیدار با حریف مازندرانی به غرور خود باختند

عسگری محمدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از برد هفته گذشته مقابل داماش بابل کشتی‌گیرانم ضعیف ظاهر شدند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی مقابل داماش بابل انتظارت از تیم بیشتر شد و آن انتظاری که از کشتی‌گیران جوانم داشتم در مقابل گاز برآورده نشد.

سرپرست شهدای ساری خاطر نشان کرد: تیم ما از گزینه‌های صعود بود و با این شکست، کشتی‌گیرانم بهترین فرصت برای صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست دادند.

محمدیان تصریح کرد: کشتی‌گیران تیم گاز برخلاف هفته‌های گذشته خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند یکی از بهترین کشتی‌ها را روی تشک به تصویر بکشند.

وی اذعان داشت: برخلاف کشتی‌گیران تیم گاز، کشتی‌گیران تیم شهدا آن شادابی و نشاط همیشگی را نداشتند که موجب شکست تیم شد.

سرپرست تیم کشتی شهدای ساری در ادامه ابراز داشت: با این شکست و عدم صعود تیم به مرحله نیمه نهایی چیزی از ارزش‌های تیم جوان شهدای ساری کاسته نشده و برای کشتی‌گیرانم احترام خاصی قائل هستم.

محمدیان در پایان بیان داشت: کشتی خصلت پهلوانی دارد و یک روز می‌بری و روز دیگر می‌بازی که امروز روز باخت کشتی‌گیران جوان تیم من بود.

به گزارش فارس، از هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم شهدای ساری در سالن ورزشی سیدرسول حسینی پنج بر دو مغلوب گاز مازندران شد و با این شکست از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

انتهای پیام/86005/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول