اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی گاز مازندران:

مقابل حریفان در کشتی‌های گذشته بدشانس بودیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد گاز مازندران پس از برتری تیمش مقابل مقابل شهدای ساری گفت: در کشتی‌های گذشته مقابل حریفان بدشانس بودیم.

مقابل حریفان در کشتی‌های گذشته بدشانس بودیم

مهرنوش شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: کشتی بسیار خوبی بود که موفق شدیم در برابر حریف همشهری خود با اقتدار پیروز شویم.

وی گفت: از اینکه کشتی‌گیرانم در یک دیدار جوانمردانه مقابل حریف پیروز شدند احساس خوشحالی می‌کنم.

شاهرخی افزود: برخی در این باور بودند که با توجه به نتایج جدول تیم ما در برابر حریف از قبل بازنده است که اینچنین نبود.

مربی گاز مازندران گفت: در هر هفت وزن کشتی‌گیرانم با تعصب روی تشک حاضر شدند و در نهایت نیز با موفقیت تشک را ترک کردند. در این مسابقه فکر می‌کنم کشتی‌گیران حریف، تیم ما را دست کم گرفتند و از قبل پیروزی را از آن تیم خود می‌دانستند که در نهایت اینطور نبود.

وی از بدشانسی کشتی‌گیران و تیمش در مسابقات گذشته گفت و اظهار داشت: تیم در فصل جاری کاملا جوان شده و با توجه به جوان‌گرایی در برابر حریفان بدشانس هم بودند.

شاهرخی تصریح کرد: نتایج بدست آمده به هیچ عنوان در شأن تیم گاز نبود که از این بابت از دوستداران این تیم  و مدیریت شرمنده هستیم.

مربی گاز مازندران در ادامه ابراز داشت: از اینکه تیمش مانع صعود همشهریش در مرحله نیمه نهایی شد ناراحت است. کشتی یک ورزش پهلوانی است و یک کشتی‌گیر باید شخصیت و منش پهلوانی داشته باشد.

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران در هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور موفق شد تیم همشهری خود شهدای ساری را پنج بر دو در سالن ورزشی سید رسول حسینی شکست دهد.

انتهای پیام/86005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول