اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صدرا زیراب:

منتظر بازبینی فیلم مسابقه کشتی صدرا زیراب و سایپا تنکابن هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صدرا زیراب با انتقاد از وضعیت داوری لیگ برتر کشتی کشور، گفت: منتظر بازبینی فیلم مسابقه کشتی صدرا زیراب و سایپا تنکابن هستیم.

منتظر بازبینی فیلم مسابقه کشتی صدرا زیراب و سایپا تنکابن هستیم

 محبوب قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های باشگاه صدرا برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر کشتی، ابراز داشت: تلاش مدیریت و کادر فنی تیم کشتی صدرا، کسب بهترین نتیجه با توجه به امکانات و استفاده بهینه از توانمندی‌های تیم بوده است.

مدیرعامل باشگاه صدرا زیراب به وضعیت نامناسب داوری‌ها در لیگ برتر کشتی کشور اشاره کرد و افزود: در اوزان مختلف شاهد ضعف داوری‌ها بوده‌ایم که انگیزه تیم ما را کاهش داده است.

وی از نا داوری مشهود در اوزان 60 و 96 کیلو در بازی صدرا زیراب و سایپا شمال خبر داد و یادآور شد: سینا غنی‌زاده در وزن 96 کیلو و سید محمد حسینی در 60 کیلو مستحق برد بودند که با ضعف داوری روبرو شدند و جزو بازنده‌ها معرفی شدند.

قبادیان از رایزنی‌های باشگاه صدرا زیراب با فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: نامه اعتراض به نتیجه دیدار تیم کشتی صدرا و سایپا شمال به فدراسیون ارائه شد تا وضعیت این بازی مورد بازبینی قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه صدرا زیراب به شرایط بازی در تنکابن اشاره و خاطر نشان کرد: اعتراض تماشاگران و مسئولان و کادر فنی و شرایط داوری موجب پیگیری ما شده است.

وی افزود: منتظریم تا فدراسیون کشتی نتیجه بازبینی خود را اعلام کند و انصراف از ادامه حضور در لیگ هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه اعلام شده فدراسیون کشتی، دیدار دو تیم پرسپولیس جویبار و صدرا زیراب از سری مسابقات هفته دوم دور برگشت روز پنجشنبه هفته جاری در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول