اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ایمن‌سازی 60 مدرسه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از ایمن سازی 60 مدرسه حاشیه‌ای جاده‌های این استان در سال جاری خبر داد.

ایمن‌سازی 60 مدرسه در چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سازمان حمل و نقل و پایانه‌های عمومی این استان همواره سعی کرده تا با ارائه خدمات لازم در راستای تامین امنیت و آسایش مردم گام بردارد.

وی از وجود 16 هزار راننده در این استان خبر داد و ادامه داد: برای همه این رانندگان کارت هوشمند صادر شده و از این طریق می‌توانند از مزایایی این کارت بهره‌مند شوند.

این مسئول به ارائه خدمات بیمه تکمیلی به رانندگان بخش حمل و نقل کالا و بار این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها رانندگان بخش کالا از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار هستند و امید می‌رود بتوان رانندگان بخش مسافر را نیز از این امکانات بهره‌مند کرد.

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه از ایمن‌سازی 60 مدرسه حاشیه‌ای جاده‌‌های این استان خبر داد و گفت: این در حالی است که ایمن‌سازی 28 مدرسه هدف‌گذاری این سازمان بوده و ما در این حوزه جلوتر از برنامه‌های هدف خود هستیم.

کرمی اضافه کرد: ایمن‌سازی مدارس در دو قالب آموزش دانش‎آموزان و توزیع اقلام تبلیغاتی چون کیف و قلم و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت‌گیر و پل‌های هوایی انجام گرفته است.

وی از راه‌اندازی سه دفتر پیشخوان دولت در شهرستان‌های لردگان، فارسان و کیار خبر داد و اذعان داشت: این دفاتر کلیه امور مربوط به رانندگان را انجام می‎دهند.

این مسئول در پایان خاطرشان کرد: در حال حاضر شش هزار دستگاه حمل و نقل عمومی بار و یک هزار و 500 دستگاه مینی‎بوس بین شهری و 800 دستگاه سواری بین شهری با عمر پنج سال، حمل و نقل بین شهری استان را برعهده دارد.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول