اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هلال‌احمر صورت گرفت

برگزاری مانور زنگ ایمنی در مدارس گچساران

خبرگزاری فارس: مانور زنگ ایمنی در مدارس گچساران توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر گچساران برگزار شد.

برگزاری مانور زنگ ایمنی در مدارس گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز مانور زنگ ایمنی به مناسبت هشتم آذر و با هدف افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در مورد روش‌های پناه‌گیری و خروج اضطراری در هنگام وقوع زلزله برگزار شد.

ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی دانش‌آموزان با زلزله و چگونگی مقابله با آن جهت ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌آموزان نسبت به پدیده‌های طبیعی برای کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر گچساران در حاشیه این مانور عنوان کرد: این مانورها نتیجه تلاش‌های امدادگران و مربیان امداد هلال‌احمر گچساران بوده که از هفته گذشته تاکنون نسبت به آموزش دانش‌آموزان و مربیان مدارس اقدام کرده‌اند.

علی فتحی ابراز داشت: گچساران بر روی گسل زلزله قرار دارد و به همین دلیل لازم است با برگزاری این مانورها آمادگی‌ در برابر زلزله بیشتر شود تا با رعایت موارد ایمنی یا تلفاتی نداشته و یا این‌که تلفات به حداقل رسانده شود.

وی گفت: اگر قبل از زلزله مانورهایی این‌چنینی برگزار شود، آن‌گاه در کمترین زمان ممکن و بر اساس آموزه‌هایی که در مانورها آموزش دیدیم اقداماتی در راستای کاهش تلفات و آسیب‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/82001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول