اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: چهاردهمین مانور زلزله و ایمنی با شرکت دانش‌آموزان در مدارس استان مرکزی برگزار می‌شود.

مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی مرتضی سلیمی اظهار داشت: چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی روز چهارشنبه هشتم آذر ماه در دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی نمونه کوثر اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مانور در تمامی مدارس استان و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با بلایای طبیعی از جمله زلزله و نحوه مواجهه با آن برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تمهید مقدمات صورت گرفته برای برگزاری مانور در سطح شعب استان خبر داد و از اعضای ستاد خواست در اجرای این مانور تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گفته وی چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی چهارشنبه هشتم آذر ماه در تمامی مدارس استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال احمر، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل مدیریت بحران استان، مرکز فوریت‌های پزشکی ،شهرداری، صدا و سیما و دیگر اعضای ستاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول