اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

تشکیل کارگروه تولید ملی رونق اقتصاد را در اردبیل سبب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل بر تشکیل کارگروه تولید ملی در استان با هدف غنابخشی به تولید و اقتصاد در اردبیل تاکید کرد.

تشکیل کارگروه تولید ملی رونق اقتصاد را در اردبیل سبب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی واحدهای تولیدی بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: اینکه واحدهای تولیدی استان بسیار پایین‌تر از ظرفیت تولید و با بهره‌وری بسیار کم فعالیت می‌کنند زیبنده اردبیل نیست.

وی ادامه داد: حذف مشوق‌های سرمایه‌گذاری نیز سبب شده تا ضمن پایین آمدن بهره‌وری و اشتغال میزان سرمایه‌گذاری در استان کاهش یابد.

این مسئول سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی را نیازمند حمایت جدی دولت اعلام کرد و گفت: تشکیل کار‌گروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان اردبیل حیاتی است و این امر می‌تواند بر رونق تولید و اقتصاد در اردبیل دامن بزند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل با بیان اینکه در حمایت از بخش خصوصی خلاءهای بسیاری از نظر قانونی مشهود است، افزود: این خلا‌ءها و نبود قوانین شفاف مشکلات عدیده‌ای را برای بخش اقتصادی کشور به وجود آورده و سبب شده بر تنگناهای اقتصادی افزوده شود.

وی نقش مهم و تاثیرگذار نمایندگان مجلس در حل مشکلات و معضلات جامعه را یادآور شد و گفت: نمایندگان می‌توانند با تنظیم سیاست‌های اقتصادی، تصویب قوانین لازم برای حمایت از بخش خصوصی، پیگیری مسایل مهم کشور و نظارت و کنترل بر عملکرد دولت بسیاری از موانع و مشکلات موجود را حل کرده و شرایط و بستر‌های بهتر برای شکوفایی اقتصاد را که توسعه کشور به دنبال دارد فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن با انتقاد از عدم تشکیل کارگروه تولید ملی در استان اردبیل اذعان داشت: اگر وضعیت با این روند پیش برود و مسئولان استانی نسبت به این موضوع مهم بی‌تفاوت بوده و تنها به شعار اکتفا کنند برنامه‌ها و مصوبات وارد مرحله عملیاتی نمی‌شود و همچون سال‌های گذشته بسیاری از فرصت‌های طلایی را که می‌تواند در اقتصاد استان موثر باشد از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/62001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول