اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بروجن امروز میزبان کاروان پیاده انصارالحسین(ع) می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم استقبال از دوازدهمین کاروان پیاده انصارالحسین(ع) امروز در شهر بروجن برگزار می‎شود.

بروجن امروز میزبان کاروان پیاده انصارالحسین(ع) می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کاروان انصارالحسین(ع) از 21 آذرماه از شهر مشهد مقدس حرکت و طی 49 روز به مرز شلمچه خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته این کاروان همزمان با اربعین حسینی وارد شهر مقدس کربلا می‎شود.

اروجی افراد حاضر در این کاروان را 72 نفر اعلام کرد و گفت: جوان‌ترین فرد این کاروان 16 ساله و مسن‌ترین فرد 70 سال سن دارد.

وی با بیان اینکه طی مسیر حرم حضرت امام رضا(ع) تا حرم امام حسین(ع) در کربلا را از برنامه‌های این کاروان اعلام و خاطرنشان کرد: تمام مخارج این سفر توسط خود شرکت کنندگان تأمین شده است.

این مسئول با اشاره به ورود این کاروان به استان چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: مراسم استقبال از این کاروان امروز ساعت 15 بعدازظهر در میدان فرمانداری بروجن برگزار می‌شود.

اروجی بر ضرورت پاسداشت قیام اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد و اذعان داشت: عزت اسلام و رمز ماندگاری این دین الهی در گرو پاسداشت ماه محرم و عاشورا حسینی است.

وی با بیان اینکه اسلام هر روز با یادآوری رشادت‌های امام حسین(ع) و یاران باوفایش جان تازه‌ای می‌گیرد، متذکر شد: هر سال همزمان با موسم عاشورا و ایام محرم خون تازه‌ای در رگ‌های مسلمان آزاده جریان می‌گیرد و دل‌هایی مالامال از عشق به اباعبدالله حسین(ع) با یادآوری مصائب ائمه اسلام بیمه می‌شود.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول