اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصادف 2 دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون

حال 3 نفر از مجروحان حادثه لردگان - بروجن بسیار وخیم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون در محور لردگان - بروجن دو نفر کشته، 21 نفر زخمی شدند که حال سه نفر از مجروحان این حادثه بسیار وخیم است.

حال 3 نفر از مجروحان حادثه لردگان - بروجن بسیار وخیم است

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به دنبال بارش باران در استان چهارمحال و بختیاری و لغزندگی معابر صبح امروز در محور لردگان - بروجن دو دستگاه مینی‌بوس معلمان آموزش و پرورش که به مقصد لردگان در حرکت بودند در مسیر دوراهان قبل از بیژگرد بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه کامیون دچار سانحه تصادف شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام سرنشینان این دو دستگاه مینی بوس معلم زن بودند که به سمت محل خدمت خود در حرکت بودند.

کرمی افزود: بر اثر این سانحه تصادف دو سرنشین این مینی بوس‌ها که یکی معلم و دیگری راننده مینی‌بوس بودند جان خود را از دست دادند و 21 سرنشین دیگر نیز مجروح شدند که حال سه نفر از این حادثه دیدگان بسیار وخیم است.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: با توجه به اینکه این حادثه در نزدیکی بروجن اتفاق افتاده است حادثه دیدگان به بیمارستان بروجن انتقال داده شدند، اما دو نفر از مجروحان که در وضعیت جسمانی به مراتب بدتر قرار داشتند برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهرکرد اعزام شدند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن این محور ارتباطی، متذکر شد: با توجه به حجم بالای تردد در این محور ارتباطی روزانه شاهد وقوع حوادث ناگوار در این محور ارتباطی هستیم که این مسئله می‎طلبد تا مسئولان راه و ترابری چاره‌ای برای این مسئله بیاندیشند.

کرمی از اعلام اسامی فوت شدگان این حادثه به خبرنگار فارس خودداری کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه تا این لحظه خانواده این عزیزان هنوز از وقوع این حادثه مطلع نشده‌اند اعلام زودهنگام اسامی فوت شدگان خانواده این عزیزان را دچار شوک خواهد کرد.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول