اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس طرح‌های توسعه میراث فرهنگی:

پیشرفت 70 درصدی مجتمع ایرانگردی و جهانگردی طلوع بروجن

خبرگزاری فارس: کارشناس طرح‌های توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 70 درصدی مجتمع ایرانگردی و جهانگردی طلوع بروجن خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی مجتمع ایرانگردی و جهانگردی طلوع بروجن

قدرت‌الله ولی‌زاده کاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه برآورد اعتبار این پروژه 4 میلیارد تومان است، اظهار داشت: این میزان اعتبار از اعتبارات بخش خصوصی و تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

وی مساحت کلی این مجتمع را 17 هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: زیربنای مجتمع ایرانگردی و جهانگردی طلوع بروجن 5 هزار متر مربع است

ولی‌زاده آغاز عملیات اجرایی این پروژه را سال 87 دانست و اذعان داشت: این طرح زمینه اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم در شهرستان بروجن را فراهم کرده است.

کارشناس طرح‌های توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است و روند عملیات اجرایی آن مطلوب ارزیابی شده است.

وی بیان داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه کار راهنمایی و هدایت گردشگران داخلی و خارجی که برای نخستین بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند به راحتی توسط این مجتمع صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول