اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمشهر:

تناسبی بین گرانی و یارانه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قائمشهر از عدم تناسب بین میزان یارانه‌ها و گرانی انتقاد کرد و گفت: گرانی کمرشکن شد.

تناسبی بین گرانی و یارانه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائمشهر خطاب به دولتمردان تصریح کرد: مردم انتظار دارند که به جای شعار دادن و دم از قانون زدن، عمل شما را ببینند.

وی با انتقاد از افزایش قیمت مصالح ساختمانی و سایر مایحتاج زندگی بیان کرد: گرانی کمرشکن شده این پولی که در قالب یارانه به جیب مردم می‌رود، تناسبی با این حجم گرانی ندارد.

امام جمعه قائمشهر همچنین با اشاره به وظیفه پیگیری و نظارت مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع ارائه لایحه بودجه دولت به مجلس شد و افزود: نباید فرصت‌ها را محدود کرد تا مجلس فرصت اظهارنظر و نگاه کارشناسانه را از دست دهد.

معلمی حرکت جوانان و دانشمندان ایرانی را در پژوهش و دستیابی به فناوری‌های روز دنیا را جهشی نامید و افزود: موفقیت‌ها و نوآوری‌های جوانان ما استکبار را رنج می‌دهد و از پیش قدرتمندی ایران در فناوری‌ها را پیش‌بینی می‌کند.

تشییع و خاکسپاری پنج شهید گمنام در قائمشهر

معلمی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: عصر سه‌شنبه پیکر پنج شهید گمنام در قائمشهر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی مراسم وداع از شهیدان را شامگاه سه‌شنبه و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاکشان را صبح چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر اعلام کرد.

خطیب نماز جمعه قائمشهر با تقدیر از بیانات رئیس قوه قضاییه کشور در تأکید برقراری امنیت مردم و اجرای حدود الهی اذعان داشت: اجرای حدود الهی قطعا عامل بازدارندگی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/86008/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول