اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خواستار شد

تسریع در جذب اعتبارات اختصاص داده شده به شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر خواستار تسریع در جذب اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان در سال‌مالی جاری شد و افزود: هیچ کوتاهی در این باره پذیرفته نیست.

تسریع در جذب اعتبارات اختصاص داده شده به شوشتر

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مسئولان باید در اسرع وقت برای جذب اعتبارات اقدام کنند و در این باره هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات خوبی به شوشتر اختصاص یافته است، افزود: مسئولان برای جذب اعتبارات در اسرع وقت موافقت‌نامه‌های خود را مبادله کنند و برای پروژه‌های مذکور اقدام کنند.

نجفی با اشاره به اعتبارات سال‌جاری شوشتر افزود: در بخش اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ها بیش از 360 میلیارد ریال به شوشتر اعتبار اختصاص داده شده است که تا کنون میزان تخصیص در این ردیف اعتباری 30 درصد بوده است.

فرماندار شوشتر با اشاره به اعتبارات توسعه استان خوزستان افزود: از ردیف اعتبارات توسعه نیز اعتبار 80 میلیارد ریالی به شوشتر اختصاص داده شده است که پروژه‌های مدنظر برای این اعتبار به استانداری خوزستان معرفی شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر تاکید کرد: شهرستان شوشتر نیازمند اعتبارات زیادتری است و باید به نحوی در جذب اعتبارات اقدام کنیم که برای درخواست‌های آتی اعتبار کارنامه قابل ارائه‌ای داشته باشیم و بازگشت اعتباری در دستگاه‌های اجرایی شوشتر وجود نداشته باشد.

وی افزود: در سال‌جاری تلاش شده است تا به عمران شهری و روستایی در شوشتر توجه بیشتری شود و در راستای تامین امکانات در روستاهای شوشتر تلاش جدی خواهد شد.

نجفی تاکید کرد: نظارت جدی بر جذب اعتبارات اختصاص داده شده خواهیم داشت و در این باره از هیچ کوتاهی گذشت نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر با داشتن 285 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان و در 91 کیلومتری شهر اهواز واقع است.

انتهای پیام/72006/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول