اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تیم والیبال شهرداری ارومیه:

تیم کاله به دنبال بهانه‌ای برای ترک بازی بود

خبرگزاری فارس: قائم مقام تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از نیمه تمام ماندن دیدار شهرداری ارومیه و کاله مازندران گفت: تیم کاله از همان اول به دنبال بهانه‌ای برای ترک بازی بود.

تیم کاله به دنبال بهانه‌ای برای ترک بازی بود

صمد اشرفی پس از نیمه تمام ماندن دیدار شهرداری ارومیه و کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم کاله به دنبال بهانه‌ای برای ترک بازی بود و هیچ اتفاقی در سالن رخ نداد که باعث توقف بازی شود.

وی در ارتباط با اتفاقات دیدار شهرداری ارومیه و کاله مازندران گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم کاله بدون اجازه ناظران فدراسیون و داوران بازی به بیرون از سالن رفتند و طبق قانون فدراسیون، باید برای این کار از ناظران و داوران بازی اجازه می‌گرفتند و در صورت لزوم با دستور آن‌ها سالن را ترک می‌کردند.

قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه افزود: ناظران بازی پس از نیم ساعت معطلی و بازنگشتن مجموعه تیم کاله به سالن، پنج دقیقه به این تیم برای بازگشت مهلت دادند که در این مدت زمان نیز آن‌ها حاضر به بازگشتن به سالن و ادامه بازی نشدند.

وی افزود: ناظران فدراسیون و داوران بازی هیچ مشکلی با جو سالن و ادامه بازی نداشتند و فقط مجموعه تیم کاله که دنبال بهانه‌ای برای نیمه تمام گذاشتن بازی بودند، حاضر به ادامه بازی نشدند.

اشرفی جو سالن را مناسب برگزاری مسابقه دانست و افزود: جو حاکم بر سالن اصلاً طوری نبود که تیم کاله قادر به ادامه بازی نباشد.

وی ادامه داد: محمد موسوی بازیکن کاله با پرت کردن توپ به سمت تماشاگران ارومیه، آن‌ها را تحریک کرد و دنبال بهانه‌ای برای ترک بازی بودند.

اشرفی با اشاره به بازی رفت شهرداری ارومیه و کاله مازندران در آمل گفت: در بازی رفت بدترین اتفاقات بر سر تیم ما آمد و پس از اتمام بازی، شیشه‌های خودروهای حامل بازیکنان ما شکسته شد و ما هیچ نامه‌ای در اعتراض به این اتفاقات به فدراسیون ندادیم.

وی در ارتباط با جلسه کمیته انضباطی برای بررسی اتفاقات این بازی گفت: اگر رأی کمیته انضباطی بر علیه باشگاه شهرداری ارومیه باشد، قاطعانه اعتراض خواهیم کرد، چرا که هیچ اتفاقی در سالن غدیر ارومیه نیفتاده است که باعث توقف بازی شود.

گفتنی است، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، به مصاف کاله مازندران رفت و در حالی که دو تیم در ست سوم در حال بازی بودند، بازیکنان و کادر فنی تیم کاله مازندران زمین بازی را ترک کردند و بازی نیمه تمام ماند و کمیته انضباطی فدراسیون در مورد نتیجه این بازی تصمیم خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/61001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول