اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی:

برخی‌ بی‌خیال تحریم‌های دشمن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی گفت: برخی‌ها بی‌خیال تحریم‌های دشمن هستند و یا منتظر‌ند که چه پیش می‌آید.

برخی‌ بی‌خیال تحریم‌های دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در نشست «نقش نظارت‌های درون‌سازمانی در ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» با شرکت حراست‌ها و ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی و بازرسان افتخاری کرمان اظهار داشت: برخی‌ها بی‌خیال تحریم‌های دشمن هستند و یا منتظرند که چه پیش می‌آید.

وی ادامه داد: دشمن سال‌های زیادی است که ما را تحریم و تهدید می‌کند، شاید نتواند از حوزه نظامی در برابر ما وارد عمل شود، اما در زمینه اقتصادی و ... که سال‌های زیادی است دست به کار شده و تحریم‌ها خود را اعمال می‌‌کند.

پورمحمدی با بیان اینکه ما در برابر تحریم‌ها چه باید انجام دهیم، عنوان کرد: آیا هزینه‌های اداری ما از روال عادی خود در سال‌های اخیر خارج شده، این بدان معنی است که عده‌ای تحریم را قبول نکرده و یا بی‌خیال آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما دقیقه آخر به فکر راه چاره می‌افتیم، برنامه‌ریزی باید از اول درست انجام شود، باید ببینیم کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، اقتصادی و قابل رقابت هست و خریدار و جذابیتی دارد.

پورمحمدی در جمع ذی‌حسابان، حراست‌های دستگاه‌ها و بازرسان افتخاری استان کرمان گفت: این مجموعه به عنوان سپاه سلامت اداری است، اما آیا از نظام اداری خود رضایت کامل را داریم و کارکردها با مجموعه فعالیت ما برابری می‌کند.

سلامت اداری بدون زیرساخت‌های الکترونیک امکان‌پذیر نیست

وی با پیشنهاد تشکیل جلسات مسئولان کنترل و نظارت در دستگاه‌ها ادامه داد: باید هم‌افزایی کرده و ظرفیت‌های خود را افزایش دهیم.

پورمحمدی با تأکید بر امر آموزش و افزایش آگاهی مدیران افزود: گاهی مدیران نسبت به قوانین با توجه به پیچیدگی‌های آن اطلاعات ندارند و با مشکل مواجه می‌شوند.

رئیس سازمان بازرسی کشور عنوان کرد: برآورد مردم از سلامت اداری نسبت به واقعیت‌ها کمتر است، لذا باید به سلامت خود و درک مردم بیفزاییم.

وی افزود: شفاف‌سازی و پاسخگویی در دولت الکترونیک محقق می‌شود و این مسئله نیز در نظارت و کنترل تأثیر به سزایی دارد و باید به دقت در دستگاه‌ها اجرایی شود.

پورمحمدی تصریح کرد: نظام اداری به اندازه‌ای گسترده و پیچیده شده که بدون دولت الکترونیک رسیدگی به آن ممکن نیست.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به میلاد امام محمد باقر (ع) گفت: میراث عظیم شیعی ما مرهون مجاهدت‌ها و مبارزات امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) بوده و این دریای عظیم معارف را این بزرگواران برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: سرمایه انقلاب اسلامی نیز که در جایگاه بالا قرار دارد و صاحب مکتب فکری کامل و نظام جامع زندگی انسان و برنامه برای همه ابعاد وجودی آن است به برکت معارف این دو امام معصوم (ع) است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول