اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

تحریم‌ها تاثیری بر روند توسعه کشور ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نظرآباد با اعلام اینکه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان هیچ تأثیری در روند توسعه ایران ندارد گفت: ایران با تحریم‌های دشمنان مسیر توسعه بیشتر را طی می‌کند.

تحریم‌ها تاثیری بر روند توسعه کشور ندارند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان علیه کشور تازگی نداشته و ملت و مسئولان کشور به این تحریم‌ها و چگونگی مقابله با آن آشنا هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران بر این تصور هستند که می‌توانند با تحریم مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه می‌شوند.

امام جمعه نظرآباد گفت: دانشمندان ایرانی با ایمان قوی و عزم راسخ برای توسعه علم و دانش کشور تلاش کرده و امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی در بسیاری از علوم می‌تواند با کشورهای پیشرفته رقابت کند و در بسیاری از موارد حرف اول را در جهان بزند.

وثوقی با اعلام اینکه دانشگاه و حوزه باید اتحاد و همدلی خود را در تمام موارد حفظ کنند خاطرنشان کرد: اتحاد این دو قشر در تمام موارد توانسته کینه‌توزی دشمنان به انقلاب را خنثی کرده و دشمنان را با شکست مواجه سازد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در بسیاری از علوم حتی جلوتر از دیگر کشورها است افزود: دستیابی به انرژی هسته‌ای و بسیاری از علوم دیگر حاصل تلاش دانشمندان ایرانی است.

امام جمعه نظرآباد گفت: تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان هیچگاه سبب نخواهد شد که ما از اهداف خود دور شویم.

وی ادامه داد: ولایتمداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز در تمام موارد سبب شده است که توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/2302/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول