اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی:

تاکنون هیچ مجوز تیرپارکی در خراسان‌رضوی داده نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی گفت: اکنون هیچ مجوز تیرپارکی در خراسان‌رضوی داده نشده است.

تاکنون هیچ مجوز تیرپارکی در خراسان‌رضوی داده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا شهرکی ظهر امروز و در حاشیه نشست خبری روز حمل و نقل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون برای احداث سایت‌هایی به عنوان پارکینگ اقدام شده است اما در این ارتباط تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای احداث تیرپارک در استان خراسان‌رضوی داده نشده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی ادامه داد: تیرپارک‌، مجتمع‌های خدمات رفاهی است که ماشین‌هایی که از سایر کشورها وارد کشور ما می‌شوند در این اماکن، خدمات رفاهی به آن‌ها داده و به این ماشین‌ها کد ارائه می‌شود تا در یک مسیر خاص حرکت کنند علاوه بر آن زمان ورود و نیز خروج ماشین‌ها به تیرپارک‌ها در دفترچه آنان ثبت می‌شود.

وی در ادامه به تعداد دوربین‌های نظارتی در سطح جاده‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان خراسان‌رضوی در سال 89 تعداد دوربین‌های نظارت تصویری 16 عدد بود که این تعداد در سال جاری به 26 عدد رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی افزود: همچنین امسال سه دستگاه تابلو وی‌ام‌اس که اطلاعات مسیر در آن داده می‌شود در جاده‌های استان نصب می‌شود که دو عدد از این تابلوها در پایانه‌های مرزی و یکی از این تابلوها در یکی از محورهای منتهی به مشهد است.

شهرکی به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اداره‌‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری و در پایانه دوغارون پنج پروژه در دست اجرا است که برای اجرای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 680 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و امیدواریم تا پایان سال مالی این پروژه‌ها اجرایی شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان‌رضوی به اجرای سه پروژه در پایانه مرزی لطف‌آباد با اختصاص 6 میلیارد و 650 میلیون تومان اشاره کرد و ادامه داد: در پایانه مرزی سرخس نیز سه پروژه در سال جاری در دستور کار قرار دارد که برای اجرای این پروژه‌ها 920 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شهرکی افزود: همچنین برای آسفالت رمپ ورودی و خروجی هفت مجتمع‌ خدماتی و رفاهی استان خراسان‌رضوی مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/70001/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول