اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان:

پارک ملت را ساماندهی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی پارک ملت از اولویت‌های اجرایی شهرداری زاهدان است و به‌زودی این پارک را ساماندهی می‌کنیم.

پارک ملت را ساماندهی می‌کنیم

 حامد صفت گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه شهردار به شهروندان خدمات بیشتری ارائه می‌کنیم.

وی از زیباسازی و نورپردازی میادین ورودی شهر خبر داد و گفت: مقوله زیباسازی از موارد بسیار مهم هر شهر محسوب می‌شود و ما نیز در این زمینه برنامه‌‌های زیادی در دست داریم.

صفت گل زیباسازی میدان 15خرداد، بلوار دانشگاه و پل روگذر شهدای وحدت را به‌عنوان پروژه‌های در دست اقدام برای زیباسازی نام برد و افزود: با نزدیک شدن فصل بهار باید تلاش‌هایمان را بیشتر از پیش ادامه دهیم و به‌همین منظور زیباسازی و نورپردازی میادین ورودی شهر را به‌زودی انجام خواهیم داد.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز نقش آمار و اطلاعات و تاثیر مستقیم آن را بر افزایش کمی و کیفی خدمات مطلوب دانست و افزود: تمامی فعالیت‌هایمان برای شهروندان است و امیدواریم که مورد رضایت آن‌ها باشد.

حامد صفت گل شناسنامه‌دار شدن فضای سبز زاهدان را به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان قلمداد کرد و افزود: تدوین شناسنامه فضاهای سبز عمومی در کلانشهر زاهدان طرح کلیدی است که در مرحله اول با جمع آوری اطلاعات موجود و نیازمندی‌ها در حوزه فضاهای عمومی آغاز شده و در گام‌های بعد فضاهای سبز نیمه عمومی، باغات و فضاهای سبز خصوصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی انجام آماربرداری جامع از فضای سبز شهر زاهدان را از طریق این طرح بسیار دقیق خواند و افزود: با پایان این طرح ضمن شناسایی دقیق امکانات موجود ، کمبودها و نیازمندی‌ها شناسایی می‌شوند و امکان برنامه‌ریزی لازم برای آینده فراهم می‌شود.

انتهای پیام/75005/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول