اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر اردبیل تصویب کرد

افزایش 3 هکتاری فضای بهشت زهرای اردبیل

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با الحاق و اضافه شدن سه هکتار اراضی اطراف بهشت زهرا به این آرامستان موافقت کردند.

افزایش 3 هکتاری فضای بهشت زهرای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه دویست و پنجاه و سوم شورای شهر اردبیل پیش از ظهر امروز و با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل در ساختمان شورا برگزار شد، بنا به درخواست شهرداری، شورای شهر مصوب کرد سازمان بهشت زهرای اردبیل زمین‌های محدوده این آرامستان را که حدود سه هکتار است خریداری کرده و به این مجموعه اضافه کند.

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت: رفت و آمد شهروندان به ویژه سالخوردگان و انجام مراسم تدفین در اکثر آرامستان‌ها با مشکل مواجه شده و تردد به سختی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری خاطرنشان کرد: مدیران این سازمان باید آرامستان‌های سایر شهرها را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و با الگو‌گیری از شیوه مرسوم در آن استان‌ها نظیر قم ساماندهی قبر‌های موجود را انجام دهد.

وی یادآور شد: این الحاق و افزایش سه هکتاری با توجه به توسعه شهر و زیاد شدن مرگ و میرها انجام می‌شود تا شهرداری حداقل در چند سال آینده با مشکلی مواجه نشود.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل در بودجه‌ریزی امسال جزو هدف‌گذاری‌های اصلی خواهد بود، گفت: ما در تلاش هستیم در یک فرایند مطلوب کارها را به سمتی به پیش ببریم تا مطابق با اهداف برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد.

سرداری ادامه داد: تهیه و تدوین برنامه پنج ساله می‌تواند بیش از گذشته زمینه مساعدی را فراهم کند تا در یک حرکت مستمر بتوانیم توسعه شهری را مطابق با برنامه‌ریزی‌ها و توازن انجام دهیم.

شورای شهر اردبیل همچنین در این جلسه به شهرداری مجوز داد تا در صدور اسناد برای اراضی جهازی در خیابان داروپخش که با قولنامه خرید و فروش می‌شود با دریافت 30 درصد حق و حقوق شهرداری اقدام کند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل همچنین موافقت کردند با رقم 21 میلیون تومان با ترک تشریفات به همت شرکت پایش گستر حسابرسی سال 91 انجام شده و در روند آن مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول