اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مذاکرات برای شهرداری فریدونکنار

یحیی‌پور: نظر شورای شهر فریدونکنار برایم‌ شرط است

خبرگزاری فارس: شهردار فعلی دابودشت مازندران با تائید مذاکرات اعضای شورای شهر فریدونکنار برای در اختیار گرفتن سمت شهرداری این شهر گفت: در این باره نظر هر پنج عضو شورای شهر فریدونکنار برایم‌ شرط است.

یحیی‌پور: نظر شورای شهر فریدونکنار برایم‌ شرط است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل پس از استعفای شهردار قبلی فریدونکنار که بیش از 20 روز از آن می‌گذرد اعضای شورای اسلامی این شهر کماکان در پی انتخاب حسن یحیی‌پور شهردار دابودشت مازندران برای در اختیار گرفتن این سمت هستند.

شهردار دابودشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با تائید این خبر بیان داشت: رایزنی شورانشینان فریدونکنار برای در اختیار گرفتن شهرداری این شهر به بیش از دو هفته برمی‌گردد که صحبت‌های زیادی در این زمینه انجام دادیم.

وی با اعلام اینکه اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار افرادی فرهیخته، آگاه و روشن‌فکر هستند، ادامه داد: سه نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر اصرار زیادی دارند تا شهرداری این شهر را بر عهده گیرم ولی با توجه به تمام احترامی که برای شورانشینان این شهر قائلم نظر مثبت هر پنج عضو شورای شهر فریدونکنار برایم‌ شرط بود و از اهمیت زیادی برخوردار است.

یحیی‌پور با اعلام اینکه جو صمیمانه خاصی بین اعضای شورای شهر و بدنه شهرداری دابودشت حاکم است، با قدردانی و سپاس‌گزاری از زحمات و تلاش‌های این افراد در دابودشت مازندران تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی دابودشت نیز اعلام کردند در صورتی که نظر و رای هر پنج عضو شورانشین فریدونکنار مثبت باشد با استعفایم موافقت خواهند کرد با این وجود شخصا این نظر را به رئیس شورا و اعضای شورای شهر فریدونکنار اعلام کردم.

به گزارش فارس، یحیی‌پور بیش از چهار سال به عنوان دومین شهردار دابودشت در حال فعالیت است و این شهر مازندران در زمان مسئولیت وی توانسته پیشرفت‌های زیادی را به خود ببیند.

وی در گذشته نیز از گزینه‌های جدی شهرداری آمل و رامسر بوده و هم‌اکنون با شورانشینان فریدونکنار مشغول بحث و تبادل نظر است.

انتهای پیام/86012/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول