اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمد توکلی انجام شد

آغاز همایش اقتصاد سالم در بیرجند

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش همایش اقتصاد سالم در نظام سلامت با حضور احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

آغاز همایش اقتصاد سالم در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد توکلی در سفری دو روزه به خراسان‌جنوبی در چندین برنامه شرکت و با برخی تشکل‌ها نیز دیدار دارد.

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دقایقی پیش همایش اقتصاد سالم در نظام سلامت در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رضا رزم‌آرا تاکید کرد: این همایش از سوی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است، اما برنامه‌های دیگر در دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده که توکلی در آن پیرامون اقتصاد مقاومتی سخنرانی می‌کند.

مسئول بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نیز گفت: همایش اقتصاد مقاومتی صبح فردا در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با سخنرانی احمد توکلی برگزار می‌شود.

سامان نیازی تصریح کرد: کرسی آزاداندیشی نیز با همین موضوع برپا می‌شود و دانشجویان در این همایش می‌توانند نظرات خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان کنند.

وی گفت: برگزاری این همایش به نوعی نخستین گام کمیته اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به منظور بحث و بررسی در راستای مشکلات اقتصادی جامعه است.

نیازی بررسی مشکلات اقتصادی کشور و شناسایی ضعف‌های آن، تبادل‌نظر و ارائه راهکارهایی برای از بین بردن این ضعف‌ها در کشور را از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول