اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی خواستار شد

اهتمام بیشتر برای راه‌اندازی سمن‌های روستایی

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جوانان برای راه‌‌اندازی سمن در مناطق روستایی آذربایجان غربی اهتمام کرده و مجوزهای مورد نیاز را اخذ کنند.

اهتمام بیشتر برای راه‌اندازی سمن‌های روستایی

علی باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سمن‌هایی که در این استان راه‌اندازی شده در مناطق شهری متمرکز شده‌اند، ولی در صدد هستیم سازمان‌های مردم‌نهاد در رشته‌های مختلف در مناطق روستایی آذربایجان غربی نیز راه‌اندازی شود.

وی از جوانان برای دریافت مجوز فعالیت دعوت به عمل آورد و افزود: جوانانی که برای فعالیت در مناطق روستایی علاقه‌مند هستند می‌توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند، زیرا تشکل‌های مردم‌نهادی که در مناطق روستایی راه‌اندازی می‌شوند از حیث مادی و معنوی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

باباوند با اظهار به اینکه افراد بین 18 تا 29 سال می‌توانند برای راه‌اندازی سمن مبادرت کنند، اضافه کرد: جوانان اعم از دختران و پسران می‌توانند در این زمینه اقدام کرده و با ارائه اساسنامه و برنامه‌های پیشنهادی خود مجوز راه‌اندازی سمن دریافت کنند به طوری که هیچ‌گونه محدودیت در ارتباط با تعداد سمن جدیدالتاسیس وجود ندارد.

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی به برپایی دو دوره همایش در ارتباط با جنگ نرم با همکاری تشکل‌های مردمی اشاره کرد و افزود: این همایش‌ها مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت و نظر مثبت مسئولان کشوری را جلب کرد ‌به طوری که بنا شده در سال جاری به صورت کشوری به میزبانی ارومیه برپا شود.

این مسئول به اعزام جوانان برای شرکت در دوره‌های هم‌اندیشی استان‌های مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: یک دوره در ارتباط با اندیشه‌های امام خمینی (ره) در اراک برگزار شد و یک دوره در مورد اندیشه‌های شهید مطهری در شیراز برپا شد که جوانان برای شرکت در این گردهمایی‌ها اعزام شدند.

باباوند بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته بین جوانان تاکید کرد و متذکر شد: همه جوانان در زمینه‌های گوناگون استعدادهای ویژه‌ای دارند که باید این استعدادها و قابلیت‌ها شناسایی شده و برای بهره‌برداری از آنها به طور گسترده اهتمام شود.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول