اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ساخت راه‌های روستایی خراسان‌رضوی خبر داد

آسفالت بیش از 100 کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از آسفالت بیش از یکصد کیلومتر از راه‌های روستایی استان در سال جاری خبر داد.

آسفالت بیش از 100 کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، علی محمد مه‌آور گفت: طول کل راه‌های روستایی استان 14 هزار و 152 کیلومتر است که تاکنون 6 هزار و 535 کیلومتر آن آسفالت شده است و بر این اساس 90.65 درصد از روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه‌های روستایی برخوردارند.

وی ادامه داد: ایجاد راه ایمن به منظور آسایش و رفاه روستانشینان،کاهش مصرف سوخت و تسهیل امور حمل و نقل از دلائل اهمیت احداث و آسفالت راه‌های روستایی است.

مه‌آور خاطر نشان کرد: پیگیری، تامین اعتبار و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، حل مشکلات اجرایی پروژه‌ها، ارتقای کیفی و افزایش طول بهره‌برداری از راه‌های روستایی و سرانجام کاهش هزینه‌های اجرایی با حفظ کیفیت و بکارگیری روش‌های نوین راه‌سازی اولویت‌های کاری اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در ادامه عدم تخصیص به موقع اعتبار، مشکل نقدینگی پیمانکاران، کمبود اعتبار ابلاغی نسبت به سال‌های گذشته و مشکل تامین قیر را از مهم‌ترین مشکلات موجود در پروژه‌های راه روستایی بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری، کل اعتبار ابلاغی راه‌های روستایی استان، 425 میلیون و 627 هزار ریال است.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول