اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

جهاد کشاورزی تعالی بخش معنویت در روستاهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه وظیفه جهاد کشاورزی را به عنوان یک نهاد انقلابی، تعالی بخشی فعالیت‌های معنوی و حراست از انقلاب در روستاهاعنوان کرد.

جهاد کشاورزی تعالی بخش معنویت در روستاهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد اظهار داشت: جایگاه و نقش جهاد به عنوان یک نهاد انقلابی تنها در امور اقتصادی خلاصه نمی‌شود بلکه تعالی بخشیدن به جنبه‌های معنوی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستاها نیز تاکنون از زمینه‌های علمی جهاد بوده است.

وی افزود: جایگاه جهاد در بخش فعالیت‌هایی چون عمران و آبادانی کشاورزی و دامداری روستاها امیدوار کننده است و هنر جهاد کشاورزی فرصت‌سازی برای رونق بخشیدن به شریان حیات مادی و معنوی روستاهاست.

حسینی تصریح کرد: شهرستان ابرکوه و به ویژه روستاها دارای ظرفیت قابل تحسین مذهبی است و این مزیت، خود فرصتی را برای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد ایجاد می کند.

وی ادامه داد: برگزاری موفقیت آمیز مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان ابرکوه جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری امام جمعه نهادها و ادارات شهرستان در برگزاری مسابقات قرآنی خانواده جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر به امام جمعه شهرستان از این خدمات قدردانی کرد.

مسئولان جهاد کشاورزی ابرکوه نیز در این دیدار به بیان برخی از فعالیت‌ها و نیازهای شهرستان ابرکوه در حیطه‌های فعالیت این اداره پرداختند.

انتهای پیام/90003/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول