اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور بیش از 500 نیرو در اجرای مانور آبفای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر مستندسازی و پوشش خبری و هماهنگی بخش خصوصی مانور سراسری مدیریت بحران آبفای استان زنجان گفت: بیش از 500 نیرو در اجرای مانور مدیریت بحران آبفای استان زنجان حضور داشتند.

حضور بیش از 500 نیرو در اجرای مانور آبفای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین غلامی ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سنجش زمان اجرای عملیات‏های تعریف شده با هدف ارزیابی واکنش سریع نیروها در مانور مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان یکی از محورهای مهم به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه در سناریوهای تعریف شده به منظور اجرای مانور مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان، آب سد تهم آلوده می‏شود، خاطرنشان کرد: عملیات پاکسازی آب از آلاینده‏ها توسط نیروهای مورد نظر صورت می‏گیرد.

مدیر مستند‌سازی و پوشش خبری و هماهنگی بخش خصوصی مانور سراسری مدیریت بحران آبفای استان زنجان با بیان اینکه همزمان با پاکسازی آب سد، سایر مراحل و برنامه‎های پیش‎بینی شده در مانور در سطح شهر و تصفیه‏خانه اجرا می‏شود، ادامه داد: با قطع شدن آب سد، مخزن تغذیه آب کنترل شده و میزان آلاینده‏های وارد شده به آب نیز اندازه‏گیری می‎شود.

وی با اشاره به جمع‏آوری سموم وارد شده به سطح آب اضافه کرد: مخزن مورد نظر نیز تخلیه و شستشو می‏شود.

غلامی با اشاره به حضور بیش از 500 نیرو در قالب اکیپ‎های مختلف در مانور هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: استان‎های معین و همجوار نیز نیروهای امدادی به منظور شرکت در این مانور فرستاده‎اند.

وی افزود: ارگان‎ها و نهادهای مختلفی چون تیپ انصارالمهدی (عج)، جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی استان زنجان نیز در مانور سراسری مدیریت بحران آب و فاضلاب استان حضور داشتند.

انتهای پیام/73006‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول