اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالدران خبر داد

تصویب و اجرای 25 مصوبه شورای فرهنگ عمومی چالدران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالدران گفت: شورای فرهنگ عمومی چالدران در سال جاری 25 مصوبه داشت که تمام این مصوبات پیگیری و اجرایی شده‌اند.

تصویب و اجرای 25 مصوبه شورای فرهنگ عمومی چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران حسین اصغری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی چالدران، اظهار داشت: در سال جاری 8 جلسه شورای فرهنگی عمومی در این شهرستان برگزار شده است، به طوری که هر ماه یک جلسه شورای فرهنگی عمومی به طور مرتب در این شهرستان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات شورای فرهنگی عمومی این شهرستان خاطر نشان کرد: این شورا در سال جاری 25 مصوبه به همراه داشت که تمام این مصوبات پیگیری و به مرحله اجرا درآمده‌اند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن در کشور افزود: در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، در شهرستان چالدران نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی از تشکیل کمیته توسعه معارف قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته به منظور توسعه و اشاعه فرهنگ اصیل و صحیح قرآنی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

اصغری با اشاره به اقدامات این کمیته عنوان کرد: تشکیل مؤسسات قرآن و عترت، برگزاری کلاس‌های قرآنی و برگزاری مسابقات حفظ و قرآن کریم از جمله اقداماتی است که این کمیته در طول سال انجام می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش‌های فرهنگی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 13 همایش مختلف توسط ادارات و سازمان‌های مختلف در این شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/61001/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول