اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی قایقرانی:

مسائل فرهنگی در تیم ملی قایقرانی با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی قایقرانی گفت: مسائل فرهنگی در تیم ملی قایقرانی با شدت دنبال می‌شود.

مسائل فرهنگی در تیم ملی قایقرانی با جدیت دنبال می‌شود

افشین فرزام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به حادثه روز جمعه در شهرستان اظهار داشت: روز جمعه و در یک سوءتفاهم پیش آمده چند نفر از اعضای تیم درگیر ماجرایی شده که همان روز و در کلانتری منطقه قضیه حل و فصل شد.

وی افزود: اعضای درگیر با این قضیه در حال حاضر به کمیته انضباطی تیم ملی قایقرانی فراخوانده شده تا در خصوص دلیل ماجرا و سوءتفاهم پیش آمده توضیحات لازم را ادا کنند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در آبادان در خصوص داشتن جایگزین برای افراد مذکور در تیم ملی قایقرانی عنوان کرد: پشتوانه نفرات برای این تیم وجود داشته و در صورت خط خوردن این اعضا از بین نفرات قبلی که به تیم دعوت شده بودند و یا متقاضیان حضور در تیم ملی دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به تقویت هر چه بیشتر مسائل فرهنگی در بین ورزشکاران عنوان کرد: به عنوان سرمربی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران مسائل فرهنگی در بین اعضای تیم را به جد دنبال می‌کنم.

فرزام همچنین در پاسخ به این سئوال که تیم ملی همچنان در آبادان اردو دارند، اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی با کمک مسئولان استان خوزستان و شهرستان همچنان به اردوی خود در شهرستان آبادان ادامه می‌دهد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شرایط محیطی و جوی شهرستان آبادان برای تمرین اعضای تیم ملی قایقرانی بسیار مطلوب بوده و تا پایان روز اردو در این شهرستان حضور داریم.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول