اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه تهران:

هنوز حق خودمان را از نفت دریای خزر نگرفته‌ایم‌

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تهران گفت: پشت میز مذاکره،‌ داشتن حق کافی نیست، حدود 20 سال از فروپاشی شوروی می‌گذرد ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم حق نفت خود را از دریای خزر بگیریم.

هنوز حق خودمان را از نفت دریای خزر نگرفته‌ایم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نشستی با عنوان «اصول و فنون مذاکره» با حضور مسعود حیدری استاد دانشگاه تهران، استادان، دانشجویان، مدیران و مسئولان برخی از ادارات و سازمان‌های استان قزوین برگزار شد.

مسعود حیدری در این نشست با اشاره به مهارت‌های مذاکره اظهار داشت: مذاکره‌ خوب مذاکره‌ای علمی و اصولی است، من 400 مذاکره بین‌المللی با 50 کشور در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی انجام داده‌ام،‌ اما در مسائل بین‌الملل چیزی در حدود 110 نوع مذاکره داریم، پس لازم است برای موفقیت، ابتدا انواع مذاکره را بشناسیم.

حیدری ادامه داد: وظیفه‌ یک مذاکره‌کننده‌ خوب، خلق راه‌حل در مذاکرات مختلف است،‌ چراکه ما باید در شرایط مختلف و با انسان‌های متفاوت مذاکره کنیم.

مرتضی موسی‌خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این نشست با اشاره به نمونه‌هایی از دست‌آوردهای دانشجویان این دانشگاه در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: حضور شخصیت‌‌هایی همچون پروفسور حیدری، نتایج و ثمرات خوبی برای استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دارد و امیدوارم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

شایان ذکر است، پروفسور مسعود حیدری دارای درجه کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و حقوق و همچنین دکترای حقوق، علوم سیاسی و اقتصاد از دانشگاه‌های تهران و پیتسبوگ پنسیلوانیای آمریکا است و دیپلم عالی تخصصی در قراردادهای بین‌المللی را از دانشگاه لاهه هلند کسب کرده است.

وی استاد و متخصص اصول،‌ فنون و هنر مذاکره و قراردادهای بین‌المللی اقتصادی، صنعتی و تولیدی است و با 51 سال سابقه تدریس، از سال 39 عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است و از سال 60 تاکنون در سازمان مدیریت صنعتی کشور به عنوان مشاور ارشد و عضو هیئت علمی و استاد بخش آموزشی سازمان فعالیت دارد.

انتهای پیام/77002/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول