اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری خبر داد

مذاکره با مربی جدید در صورت عدم حضور حیدریان در تیم راه ساری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تیم فوتسال راه ساری پس از برتری تیمش مقابل لبنیات ارژن فارس گفت: چند هفته به حیدریان سرمربی تیم فرصت می‌دهیم که به تیم بازگردد که در غیر این صورت با یک مربی خوب فوتسال وارد مذاکره می‌شویم.

مذاکره با مربی جدید در صورت عدم حضور حیدریان در تیم راه ساری

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری پس از برتری تیمش مقابل لبنیات ارژن فارس گفت: چند هفته به حیدریان فرصت می‌دهیم که به تیم فوتسال راه ساری بازگردد که در غیر این صورت با یک مربی خوب فوتسال وارد مذاکره می‌شویم.

سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنانم در این بازی مستحق برد بودند که با درخشش خود موفق به این کار شدند.

وی تصریح کرد: با این برد تا حدودی در جدول رده‌بندی وضعیت تیم بهبود پیدا کرد و پس از دو هفته ناکامی بازیکنان با این پیروزی جبران کردند.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری درباره وضعیت تیمش افزود: در این فصل بهترین بازیکنان را جذب باشگاه کردیم که از نظر مهره هیچ مشکلی تیم ندارد.

نجاریان درباره حیدریان اظهار داشت: در ابتدای فصل با محمدرضا حیدریان از بهترین بازیکنان تیم ملی به عنوان مربی و بازیکن وارد مذاکره و قرارداد بستیم که بنا به دلایلی حیدریان در حال حاضر قطع رابطه کرد.

مدیرعامل راه ساری با اشاره به مشکلات مالی برای اکثر تیم‌های لیگ فوتبال و فوتسال کشور ابراز داشت: در حال حاضر باشگاه‌های پولدار خصوصی نیز با مشکل مالی مواجه هستند چه برسد به تیم‌هایی همانند راه ساری.

وی گفت: همان طور که در مصاحبه قبلی خود اعلام کردم چند هفته به حیدریان فرصت می‌دهیم که به تیم بازگردد که در غیر این صورت با یک مربی خوب فوتسال وارد مذاکره می‌شویم.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: تیم ارژن فارس از تیم‌های خوب فوتسال کشور است که همچون راه ساری تجربه چندین ساله در لیگ برتر دارد.

نجاریان در پایان خاطر نشان کرد: هفته آینده نیم فصل لیگ تمام می‌شود و به هواداران قول می‌دهیم که در نیم فصل دوم بهتر نتیجه‌گیری کنیم.

به گزارش فارس، تیم راه ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق شد در حضور تماشاگرانش در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مهمان خود لبنیات ارژن فارس را پنج بر دو با شکست بدرقه کند.

راه ساری با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رسید.

انتهای پیام/86005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول