اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مذاکره با آمریکا بی‌معناست / آمریکا همواره ایران را محور شرارت نامیده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دشمنان نظام ایران همانند آمریکا با اصل انقلاب مخالفند و هیچ‌گاه از سیاست‌های خصمانه خود دست برنمی‌دارند بنابراین با روال فعلی مذاکره با آمریکا بی‌معناست.

مذاکره با آمریکا بی‌معناست / آمریکا همواره ایران را محور شرارت نامیده است

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مبحث مطرح شده توسط اصلاح‌طلبان درباره مذاکره با آمریکا اظهار کرد: اصلاح‌طلبان هر چند وقت یک‌بار این مسئله را مطرح می‌کنند که تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ایران ناشی از عدم مذاکره با آمریکا است.

وی افزود: روشی که آمریکا در قبال ایران در پیش گرفته است از ابتدای انقلاب تاکنون یکسان و همواره خصمانه بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان با اصل انقلاب مخالفند بنابراین هر بار بسته به موقعیت مسایلی مانند دفاع مقدس، تروریسم، حقوق بشر و مباحث هسته‌ای را دست‌آویز دشمنی‌های خود قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که دشمنان این‌گونه سیاست‌های خصمانه را دنبال می‌کنند مذاکره با آنها معنایی ندارد و بی‌فایده است.

فولادگر تصریح کرد: همه شاهد هستیم درست در دوره‌ای که اداره کشور در دست اصلاح طلبان بود و آنها ادبیات خود را عوض و سعی کردند روابط ایران را با آمریکا بهبود ببخشند در حالی که دولت آمریکا همواره ایران را محور شرارت نامیده است و بدترین سیاست‌ها را علیه ما به کار بست.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا خط قرمزی دست نیافتنی برای ایران نیست، اضافه کرد: این اراده خود ماست که این مذاکرات انجام نشود چرا که تاریخ نشان داده دشمنان هیچ‌گاه از سیاست‌های خصمانه خود دست برنمی‌د‌ارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آمریکا در ادعای خود صادق است باید از دشمنی‌ها و شیطنت‌های مرسوم خود علیه ایران دست بردارد و به طور مثال تحریم‌ها را قطع و مباحث هسته‌ای را از دستور کار شورای امنیت خارج و در دستور کار آژانس وارد کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که دشمنان از سوئی بحث مذاکره را پیش کشیده‌اند و از سوی دیگر تحریم‌ها را افزایش داده‌ا‌ند که این دو با یکدیگر قابل جمع نیست و نشانه عدم صداقت آنها است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول