اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم:

مدعیان دیروز به دنبال راهی برای مذاکره با ایران هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از قاطبه مردم ایران اسلامی گفت: دشمنی که دیروز مدعی بود امروز در برابر ملت ایران سر پایین آورده و به دنبال راهی برای گفت‌وگو و مذاکره است.

مدعیان دیروز به دنبال راهی برای مذاکره با ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود ملاباشی ساعتی پیش در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در جوار شهدای 16 آذر 1332 در امامزاده عبدالله شهر ری برگزار شد، در جمع دانشجویان، اساتید و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجو اظهار داشت: امروز دانشگاهیان با سربلندی از دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در کنار مزار شهدای دانشجو گردهم آمده‌ایم که پاسدار خون شهدای والامقام باشیم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر از سال 32 تاکنون دقت کنیم نام شهدای دانشجو و طلبه در سراسر کشور زینت‌بخش بوده و هست و همین عزیزان در مبارزه با استکبار همواره مبارزان را همراهی می‌کردند و در طول تاریخ توفیق همراهی انقلاب اسلامی را داشته و قطعاً در ادامه مسیر نیز همراه انقلاب اسلامی خواهند بود.

رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اگر به لیست اساتید و دانشجویان شهید توجه کنیم خواهیم دید که از پیش از پیروزی انقلاب تاکنون و در همه اعصار و دوران این قشر جان خود را در راستای اعتلای اسلام و تولید علم فدا کرده است.

وی در ادامه تولید علم را مهم‌ترین وظیفه کنونی دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: امروز با تلاش مجدانه لشکر 4 میلیون و 400 هزار نفره دانشجویان توفیق پیدا کردیم که در زمینه تولید علم مقام نخست منطقه را از آن خود کنیم.

ملاباشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید شهید، شهیدان رجایی، علی محمدی،‌ شهریاری، رضایی‌نژاد و... عنوان کرد: امیدواریم توفیق این را داشته باشیم از راهی که شهدای والامقام و غیور ایران اسلامی در آن گام برداشتند به خوبی پاسداری کرده و در مسیر آنها قدم بگذاریم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از قاطبه مردم ایران اسلامی تصریح کرد: دشمنی که دیروز مدعی بود امروز در برابر ملت ایران سر پایین آورده و به دنبال راهی برای گفت‌وگو و مذاکره است.

رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان عنوان کرد: به لطف خدا و همراهی شهدا در  سنگر علم و دانش مبارزه با استکبار را ادامه می‌دهیم.

این گزارش حاکی است مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، خواجه‌سروی معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمود ملاباشی رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و مسئولان وزارت علوم، جمعی از دانشجویان و مسئولان شهرستان ری با حضور بر سر مزار شهدای 16 آذر سال 32 در امامزاده عبدالله (ع)  شهرری ضمن ادای احترام به مقام والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، مزار شهدای دانشجو را گل‌‌باران و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول