اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر فریدونکنار مطرح کرد

تائید مذاکره با شهردار دابودشت توسط فریدونکناری‌ها / به فکر شایسته‌ترین فرد هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر فریدونکنار از تائید مذاکراتی با شهردار دابودشت مازندران برای در اختیار گرفتن شهرداری این شهر خبر داد و گفت: به فکر انتخاب شایسته‌ترین فرد برای شهرداری فریدونکنار هستیم.

تائید مذاکره با شهردار دابودشت توسط فریدونکناری‌ها / به فکر شایسته‌ترین فرد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل پس از استعفای سید حسین رضوی‌نوا شهردار سابق فریدونکنار بیش از 20 روز است که این شهر ساحلی شمال کشور با سرپرستی شهرداری اداره شده و شورانشینان در حال رایزنی و مذاکره با افراد شایسته‌ای برای در اختیار گرفتن این مسند هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد استعفای رضوی‌نوا و تائید این امر توسط اعضای شورای شهر بیان داشت: هم‌اکنون در حال رایزنی برای شهردار جدید این شهر هستیم تا بار دیگر شاهد تداوم عمران، آبادانی و سازندگی در این شهر ساحلی و توریستی مازندران باشیم.

فرهاد برادران با اعلام اینکه هم‌اکنون معاون شهردار سابق این شهر سرپرستی شهرداری را تا انتخاب شهردار جدید بر عهده دارد، افزود: شهردار جدید یا از داخل شهر انتخاب می‌شود و یا از بیرون می‌آید البته ما گزینه‌هایی را در نظر داریم تا هر چه زودتر شهردار جدید معارفه شده و به کار خود در این شهرستان مشغول شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وجود خبرهایی مبنی بر مذاکره با شهردار فعلی دابودشت مازندران برای در اختیار گرفتن این سمت یادآور شد: وجود مذاکرات و رایزنی‌ها با یحیی‌پور شهردار دابودشت را تائید می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار با اعلام اینکه یحیی‌پور شهرداری لایق، توانمند و کارآزموده است تصریح کرد: او در مجموعه شهرداری دابودشت لیاقت و توان خود را نشان داده و از دوستان ما است ولی همه اعضای شورای شهر فریدونکنار به او رأی مثبت نمی‌دهند.

برادران با اشاره به اینکه یکی از شروط یحیی‌پور برای در اختیار گرفتن شهرداری فریدونکنار نظر مثبت هر پنج عضو شورانشین این شهر است عنوان کرد: رایزنی‌ها انجام شده ولی هنوز تصمیم خاصی در این زمینه نگرفتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک فردی لایق و شایسته به عنوان شهردار این شهر به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول