اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقرو کلیایی:

تمرینات آمادگی تیم ملی قایق‌رانی جوانان در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تمرینات آمادگی تیم ملی قایق‌رانی جوانان جمهوری اسلامی ایران در سد شهدا در حال برگزاری است.

تمرینات آمادگی تیم ملی قایق‌رانی جوانان در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات آمادگی تیم ملی قایق‌رانی جوانان جمهوری اسلامی ایران در سد شهدا در حال برگزاری است، استفاده از بستر فراهم شده برای جذب جوانان علاقه‌مند استان با فراهم آوردن تسهیلاتی برای بازدید آنان از تمرینات تیم ملی قایق‌رانی، مورد تاکید قرار گرفته است.

حیدری در بازدید از تمرینات تیم ملی قایق‌رانی جوانان بیان داشت: از تمامی امکانات شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر اردوی آمادگی تیم ملی قایق‌رانی بهره‌گیری شده و تعداد پانزده ورزشکار از 9 استان کشور از اواسط خردادماه در شهرستان حضور یافته‌اند و این اردو تا پانزدهم مرداد ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با پی‌گیری‌های به‌عمل آمده تعداد 10 دستگاه قایق در پایان اردو از سوی فدراسیون قایق‌رانی در محل سد شهدا به‌صورت دائمی مستقر خواهد شد و جوانان شهرستان و استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان شهرستان گفت: این اردوی آمادگی به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.

امانی گفت: با ظرفیت ایجاد شده در شهرستان و استان کرمانشاه، نهایت بهره‌برداری برای آمادگی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند در این رشته ورزشی به‌عمل خواهد آمد و در آینده شاهد حضور نفرات بیشتری از ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی خواهیم بود.

در ادامه رئیس فدراسیون قایق‌رانی جمهوری اسلامی ایران گفت: باتوجه به رویکرد دولت، به اقصی نقاط کشور توجه ویژه‌ای خواهیم داشت و سنقرو کلیایی به لحاظ ظرفیت‌های مناسب موجود در آن، بهترین مکان برای پیشرفت رشته قایق‌رانی است.

اسبقیان با اشاره به اینکه رشته قایق‌رانی یکی از پر مدال‌ترین رشته المپیک و مسابقات آسیایی است، گفت: گسترش این رشته هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول